De overstap van Thesis naar lybra is een forse.. Maar gelukkig nodigt een lybra lang niet zo uit tot snelrijden als een tot ver boven de 200pk en bijna 500nm getunde thesis 2.4 JTD 20v .
Net even stuk gereden, rechterbeen strak tegen de middenconsole, linkerbeen met rek en strekoefeningen om het koppelingspendaal te bewegen. nee dit is het niet.
Dus morgen is de thesis terug en ga ik verder kijken, misschien wel een thesis op benzine.
Een mooie nette orginele Thema niks voor je?
Die is natuurlijk veel minder luxe in moderne snufjes, maar zit net zo vorstelijk op royale stoelen en rijd heerlijk.
Voor mijn lange benen is de Lybra ook wat krap inderdaad, maar verder geniet ik elke rit ermee.
Trotse eigenaar van een glimmende Lancia Lybra Emblema 2.0 sedan uit 2004
Nop ik heb bijna definitief besloten om deze auto te houden. Dan maar meer wegenbelasting betalen. Ik weet nu wat ik ga missen en je moet toch wel met een hele beste auto aankomen die mijn diva evenaart.
[img]http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... _Small.jpg[/img]
*
*
M e t - e e n - T h e s i s - w o r d t - r i j d e n - r e i z e n
_______________________________________________________________________________________________
Thesis 2.4 JTD 20V Elegante '07 172.000 | 690A grigio rossini | 401 Natur Poltrona
Ex.Thesis 2.4 JTD 20V Emblema '03 403.000 | 678 grigio cellini | 410 Tabacco Poltrona
Ex. Kappa 2.4 TDS LS '95 429.000km | Donkerblauw Metalic | Blauw Velours
Ex. Kappa 2.4 TDS LS '95 187.000 | Antraciet Metalic | Blauw Alcantara
Ex. Kappa 2.4 20V LS '96 473.300 | Groen Metalic | Geel Poltrona
Ex. Kappa 2.4 JTD LS '00 412.300km | Zwart Metalic | 615 Beige Alcantara
ow man het is echt verschrikkelijk gisteren stukje in een 530D gereden (bmw) snel weer terug naar de diva. Die vent raar kijken, meent u het echt? yep, ik blijf diva rijden.