Ik heb identiek dezelfde velgen waarvan 1 licht beschadigd, mogelijk alleen maar verfsporen maar nog niet uitgebalanceerd. Ik wil een goede velg ruilen tegen uw kromme velg mits een matige opslag. Hoeveel wil je er voor geven en hoe kan ze bij jou terecht komen ? (afhalen, brengen, verzenden) Ik woon tussen Brussel en Antwerpen.
Begrijp ik nou dat jij een goede velg wel wilt ruilen tegen een ( licht beschadigde) velg met een deukje en bijbetaling?
Ik ben zelf geen beste onderhandelaar dus als jij wilt aangeven wat ik bij moet/mag betalen...
Ik kom de velg graag ophalen in de regio Antwerpen, is geen straf om daar te zijn.
Beste Jeroen,
Dat klopt.
Ik heb deze Diva opgegeven en zal hem dus slopen, maar hij moet wel verplaatsbaar blijven. De gehele set wielen kan ik niet verkopen want er is 1 wiel beschadigd. Dus verkoop ik 1 wiel aan 125 Euro, maar ik betaal 25 Euro voor uw beschadigd wiel. Dus mits 100 Euro opleg hebt U een perfect wiel (= band + velg). Daarenboven zal ik de verwisseling hier zelf gratis uitvoeren na afspraak op 0494/196.533. U mag uiteraard de beste band zelf kiezen. Zij zijn allemaal nog in goede staat.
Geinteresseerd, bel me dan.
Groeten
Karel