5 bak in serie 1 bouwen
-
lucasgeheniau
Re: 5 bak in serie 1 bouwen
Bert, de moed niet opgeven, de bijgaande foto is een S1 1.3 Zagato,( een van de zeldzame Aluminium versies,) met een S2 1.6 V5 voortrein.
Zo te zien is hier wel wat aan de bodemplaat gesleuteld.
Van de betreffende auto heb ik de volledige fotorapportage die voor een Engels Classieker tijdschrift gemaakt is, dat was een dubbel, Bertone GT v.s. Fulvia Sport.
Zo te zien is hier wel wat aan de bodemplaat gesleuteld.
Van de betreffende auto heb ik de volledige fotorapportage die voor een Engels Classieker tijdschrift gemaakt is, dat was een dubbel, Bertone GT v.s. Fulvia Sport.
- Attachments
-
- @@knipsel2.jpg (142.47 KiB) Viewed 673 times
-
- @@knipsel.jpg (117.31 KiB) Viewed 673 times
Mooie foto`s Lucas,maar zo gaat Bert hem niet maken,Ik zelf ben al een tijdje bezig met mijn zagato ,en hij wordt zoals ik hem graag wil .
Net een computer ingebouwd,eerst voor de ontsteking later voor de injectie.
Wat dat betreft zit ik op een lijn met Bert
Net een computer ingebouwd,eerst voor de ontsteking later voor de injectie.
Wat dat betreft zit ik op een lijn met Bert
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
het lijkt mij te kunnen
- Attachments
-
- 14.jpg (70.21 KiB) Viewed 673 times
-
- 24.jpg (69.42 KiB) Viewed 673 times
Dit is wel interessant. Is dit die blank alu versie met Torino strepen, die ooit richting Nijmegen te koop stond met 1,6 HF blok erin?
nee, een paar plaatjes van een grote online veilingsite
OK, bad moment on my side. Ik zie nu dat het een fabrieks coupe is ... iemand enig idee waar die blanke alu zagato met 1,6 blok heen is, die ooit bij Vincenzo te koop was? Ik vond het altijd een curieus maar wel interessante cross-over
Een jaar of wat geleden heb er een gezien op Zandvoort,deze was van een japanner die hier tijdelijk was ,en kort daarna met de auto naar Japan is vertrokken.
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Die Zagato zat in een partij auto's die ik voor de Zwitserse eigenaar aan Mark de B verkocht. Mark haalde er een prototype van een DS cabrio uit en verkocht de rest door aan Chris. Niet zo lang daarna werd die Zagato van achter in elkaar gereden. Wat er daarna is gebeurd weet ik niet.
Fulvia Zagato's worden om een of andere duistere reden meer dan gemiddeld van achter aangereden.
Fulvia Zagato's worden om een of andere duistere reden meer dan gemiddeld van achter aangereden.
Moet ik dan weer bumpers achterop op mijn zagato monteren?