Artikel Fulvia (AutoMotor) 10-1995

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
User avatar
Sikmans
Posts: 22
Joined: 09 Jun 2020, 14:00
Location: Boxmeer

Artikel Fulvia (AutoMotor) 10-1995

Unread post by Sikmans »

Hallo heren,
Ik heb een mooi exemplaar van AutoMotor klassiek uit 1995 gevonden. Een leuk artikel over de Fulvia Berlina.
Hieronder de link naar de ingescande foto's. Wanneer iemand interesse heeft in een geprint exemplaar kan ik die eventueel wel toesturen met alleen dekking voor de kosten!

Image Image Image Image Image Image Image

Groet
Martijn
----------------------------------------------------------------------------------------
Lancia Fulvia Berlina 1300 '72 *** Alfa 166 2.4JTD '06 *** Yamaha XT660R '11
----------------------------------------------------------------------------------------
mätti
Posts: 3
Joined: 24 Apr 2023, 11:50
Location: Noertzange
Contact:

Re: Artikel Fulvia (AutoMotor) 10-1995

Unread post by mätti »

Bedankt voor het delen van dit super artikel. Ook na verdere (bijna) 20 jaar blijft het verder een merk en een auto voor liefhebbers.
User avatar
Sikmans
Posts: 22
Joined: 09 Jun 2020, 14:00
Location: Boxmeer

Re: Artikel Fulvia (AutoMotor) 10-1995

Unread post by Sikmans »

Geen dank, inderdaad mooi artikel.
Elke keer als ik er in rij , veel aanspraak door medeweggebruikers. Niet alleen Lancia liefhebbers, maar eigenlijk alle autoliefhebbers (jong en oud!) vinden de Berlina een prachtige verschijning!
Afgelopen weekend nog meegereden als chauffeur voor gehandicapte mensen , die zochten 'speciaal' vervoer voor een uitje. Kleine moeite om die mensen te zien genieten, fantastisch.
Er waren natuurlijk meerdere oldtimers aanwezig, en kreeg van een man te horen dat hij de Fulvia tussen al het andere 'Amerikaans geweld' toch echt de mooiste vond. Mooi compliment toch!
----------------------------------------------------------------------------------------
Lancia Fulvia Berlina 1300 '72 *** Alfa 166 2.4JTD '06 *** Yamaha XT660R '11
----------------------------------------------------------------------------------------
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”