Groeten uit de Aveyron en Tarn, Frankrijk

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Hein Reedijk
Posts: 166
Joined: 21 Dec 2008, 20:00

Groeten uit de Aveyron en Tarn, Frankrijk

Unread post by Hein Reedijk »

Net terug van een prachtige vakantie in Zuid-Frankrijk. Veel leuke aanspraak onderweg. Op de heenweg verloor ik alleen tot twee keer toe mijn linker ruitenwisserarm. (In de stortregens!) Wonderbaarlijk genoeg bleef de arm tegen de voorruit liggen zodat ik snel kon stoppen langs de autorroute. Niet fijn! Daarna een 'zekering' aangebracht door middel van een touwtje. (Ik zag net op eBay dat er fikse prijzen gevraagd worden voor een nieuwe ruitenwisserarm. Van Trico. Nog maar eens zoeken in mijn voorraad). Ook viel er een achterlicht glas naar beneden bij sluiten van de achterklep. blijkbaar was het glaasje al gescheurd en deed de luchtdruk bij sluiten van de koffer de rest. Gelijmd met superlijm.
Op de een-na-laatste dag begon mijn uitlaat lawaai te maken. Viel nog mee. Tot de snelwegen op de laatste dag. Toen een lawaai als van een sportvliegtuig! Best gênant. De balanspijn blijkt doorgescheurd. Inmiddels een nieuwe uitlaatsysteem (inclusief de spruitsstukken) gemonteerd. De Flavia klinkt weer beschaafd. :)
De remmen deden het deze vakantie uitstekend. Ik kan voorlopig weer voort.
[attachment=0]Ruitenwisser.JPG[/attachment][attachment=1]Rivier de Tarn.JPG[/attachment][attachment=2]Kasteel onderweg.JPG[/attachment][attachment=3]Gescheurde balanspijp.JPG[/attachment]
Attachments
Ruitenwisser.JPG
Rivier de Tarn.JPG
Kasteel onderweg.JPG
Gescheurde balanspijp.JPG
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”