Groeten uit Bretagne

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Hein Reedijk
Posts: 166
Joined: 21 Dec 2008, 20:00

Groeten uit Bretagne

Unread post by Hein Reedijk »

Zeer warm in Frankrijk, maar aan de kust was het goed te doen. Op de terugreis een klapband, op de autoroute. Ik zal over iets scherps heen gereden zijn?
Attachments
IMG_1750.jpeg
DSC04399.jpeg
Klapband
Klapband
Huib
Site Admin
Posts: 1778
Joined: 17 Dec 2008, 10:12

Re: Groeten uit Bretagne

Unread post by Huib »

Altijd weer mooie foto's, Hein.

Die klapband ziet er best heftig uit. Mmm. Betere banden dan die XASsen zijn er niet.
Koos
Posts: 635
Joined: 21 Dec 2008, 23:32

Re: Groeten uit Bretagne

Unread post by Koos »

geen binnenband ? op deze velgen ,kon je wel een vervanger voorde michelin xas krijgen?
Hein Reedijk
Posts: 166
Joined: 21 Dec 2008, 20:00

Re: Groeten uit Bretagne

Unread post by Hein Reedijk »

Zat wel een binnenband in hoor. Band was eigenlijk te oud, ik reed tijdelijk met het reservewiel rechts voor. Het hete weer (zeer heet asfalt) en het oude rubber waren geen goede combinatie. Ik wist het natuurlijk wel, maar was toch te sloom geweest met bestellen van nieuwe banden. Ik had gelukkig nog een ander wiel in de kofferbak. Wijze les.
Inmiddels drie nieuwe banden gemonteerd, twee voor en een op het reservewiel. Nu XZX, met binnenband. Ik kan het nu zelf, heb een ouderwets montage-apparaat gekocht, 80 euro. Best leuk werk. Balanceren met een bubble-balancer. Gaat verbazend goed.
Huib
Site Admin
Posts: 1778
Joined: 17 Dec 2008, 10:12

Re: Groeten uit Bretagne

Unread post by Huib »

Zijn verse XZXen nog te koop?
Hein Reedijk
Posts: 166
Joined: 21 Dec 2008, 20:00

Re: Groeten uit Bretagne

Unread post by Hein Reedijk »

Jazeker! ik heb nu banden van maart 2020 (volgens DOT). Besteld bij oldtimer bv voor een heel schappelijke prijs. Ik had ze na 2 dagen al in huis.
Huib
Site Admin
Posts: 1778
Joined: 17 Dec 2008, 10:12

Re: Groeten uit Bretagne

Unread post by Huib »

Ik zag het. Zeer schappelijk.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”