Demontage rembrachtiger

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Jasper
Posts: 25
Joined: 30 Apr 2009, 15:08

Demontage rembrachtiger

Unread post by Jasper »

Allen, Van het weekend getracht rembrachtiger te demonteren van de Berlina. Ik verwacht namelijk een interne lekkage aangezien hij niet bekrachtigt maar een sissend geluid geeft bij het indrukken van het rempedaal. Demontage ging voorspoeidig alleen bij de aansluiting aan de rempedaal zie ik alleen bout (M17) die ik zou moeten losdraaien om de verbinding met het pedaal te verbreken. Ik krijg deze niet los en voordat ik daar met volle kracht en hulpmiddelen aan ga trekken, wil ik eerst zeker weten of ik hier wel goed aan doe en dit wel de bout is die los moet. Alle advies is welkom! Thanks! Jasper
Huib
Site Admin
Posts: 1786
Joined: 17 Dec 2008, 10:12

Re: Demontage rembrachtiger

Unread post by Huib »

Huh???? Heb je een foto?
Jasper
Posts: 25
Joined: 30 Apr 2009, 15:08

Re: Demontage rembrachtiger

Unread post by Jasper »

Huib, Bedankt voor je uiteenzetting. Ga er van het weekend weer mee aan de slag. Gr. Jasper
Jasper
Posts: 25
Joined: 30 Apr 2009, 15:08

Re: Demontage rembrachtiger

Unread post by Jasper »

Gelukt, thanks! Nu ter revisie verzonden naar Casa del Freno in Modena. Volgende keer kom ik naar jou Huib. Maar dit is een klant van mij... Gr. Jasper
Huib
Site Admin
Posts: 1786
Joined: 17 Dec 2008, 10:12

Re: Demontage rembrachtiger

Unread post by Huib »

Hoi Jasper, Die volg ik even niet helemaal. WIe is een klant van jou? Casa del Freno? Dan ben ik toch benieuwd wat je levert.
Jasper
Posts: 25
Joined: 30 Apr 2009, 15:08

Re: Demontage rembrachtiger

Unread post by Jasper »

Remonderdelen (blokjes, tangen, hydrauliek, kabels etc.....) Ik werk bij ABS All Brake Systems. Dus als je nog iets nodig hebt...B) We hebben Fulvia blokken op voorraad..... Gr. Jasper
Huib
Site Admin
Posts: 1786
Joined: 17 Dec 2008, 10:12

Re: Demontage rembrachtiger

Unread post by Huib »

Ik zal aan je denken, Jasper.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”