Orientatie gamma coupe 2500ie

Discussie en vraagbaak over Beta berlina, Beta coupe, Beta HPE, Beta Trevi, Beta spider, Beta Monte Carlo en de Gamma
Gamma WW Registry
Boxerman
Posts: 1
Joined: 08 Dec 2019, 23:18

Orientatie gamma coupe 2500ie

Unread post by Boxerman »

Goedenavond

Allereerst zal ik mezelf even kort voorstellen als nieuwkomer
Ik ben Arjan Schram, ik heb een klein restauratiebedrijfje in Culemborg en inmiddels bijna 25 jaar geleden besmet geraakt met het alfavirus. Naast Alfa hebben eigenlijk alle italiaanse auto’s en motoren mijn interesse. Het liefste heb ik de iets apartere modellen/uitvoeringen. Zo heb ik in het verleden onder andere een Alfa Romeo Arna gehad.
Het in originele staat of beter maken van een auto is voor mij leuker dan het uiteindelijke rijden ermee.

Afgelopen weekend liep ik tegen een vrij mooie gamma coupe uit 1981 aan waar ik wel hebberig van werd. De auto staat al wat jaartjes stil, maar heeft vrij weinig km’s op de teller staan en de staat van de auto bevestigd de lage kmstand wel.
Uiteraard zit er een beetje laswerk aan de auto en alles moet even nagelopen worden natuurlijk.
Zoals remmen, slangen/leidingen en uiteraard de distributie.
Maar zoals gemeld is het bouwen van de auto vooral de hobby voor mij en aangezien ik niet genoeg ruimte heb om alles te bewaren zal ik de gamma daarna weer moeten verkopen.

Wat zijn de voornamelijkste aandachtpunten om de gevonden auto op te bekijken, zijn onderdelen makkelijk te vinden en ook niet heel onbelangrijk, wat is een keurige gamma coupe 2500ie uit 1981 ongeveer waard op NLkenteken en met een verse APK. Het heeft natuurlijk weinig zin om voor de hobby veel meer in een auto te investeren dan dattie ooit op kan brengen

Alvast bedankt voor de antwoorden
Post Reply

Return to “NL80 Beta, Gamma, Monte Carlo”