HF Turbo Wit 1989

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
Kappa.Lancia.Name
Posts: 348
Joined: 27 Dec 2008, 16:59

HF Turbo Wit 1989

Unread post by Kappa.Lancia.Name »

Beste lezer,

Ik heb de volgende auto staan die ik wil gaan verkopen. De auto is een project waar ik nog niet aan ben begonnen.
Ik wil hem wegdoen daar ik tegen een andere nog mooiere auto ben aangelopen,

Het betreft een HF Turbo uit 1989, i.e. kat versie. De auto is wit, en verder nog in perfecte conditie, hard en eigenlijk maar een roestplekje bij een scherm linksvoor.
De standaard Turbo koplampen met ruitewissers, zijn vervangen door een integrale koplampen kit. Dus oogt lekker stoer. Standaard de licht metalen velgen.
Ik heb ook speciale bougies liggen (4 punts vonken), die erin kunnen. Eventueel heb ik ook nog een spoiler met derde remlicht liggen. Bekleding is verder ook nog netjes.

De vorige eigenaar had de pech dat de auto gestolen is geweest, daardoor is de 3de versnelling niet meer te gebruiken (stand is een soort van vrij geworden). Ik heb gelukkig een vervangende bak liggen. Dus die zal tzt moeten worden vervangen. Dat was mijn projectje namelijk. :) Alles klaar liggen, maar nooit de tijd gehad eraan te beginnen.
Daarnaast heeft de auto 12 jaar niet gereden, dus riem,olie en dergelijke moeten wel vervangen worden.

Dit is de kans om een fantastische auto te verkrijgen. Ik kan nog geen foto's van de auto maken, daar deze nog in ingebouwd door de vele reserve onderdelen. Daar ga ik de komende weken tijd voor maken. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag. Ik sta ook zeker open voor een bod, en ik zal natuurlijk rekening houden met het werk wat er nog aan moet worden gedaan.

Ik hoor het graag.

Mvrgr, Marc
Groetjes, Marc

marc@lancia.name
Http://www.lancia.name

2003 Thesis Emblema (814 Nero Caravaggio) 3.0 V6 24v
1989 Delta HF Turbo (Wit-Martini 1) 1.6i 8v

EX:
2009 Delta III (bi-colore Mica Lancia Blauw-Mat Zwart) 1.6 mjet
2006 Musa (100th editie bi-colore Grijs-Blu Cimablue) 1.4 16v Platino
2004 Thesis (678/a Grigio Cellini) 2.4jtd 20v
1999 Delta II (Groen) 1.8i
1995 Kappa Sedan (506 Goud-Wit) 2.4i 20v
1989 Delta HF Turbo (Antraciet) 1.6i 8v
1986 Y10Turbo (Rood) 1049cc
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”