Originele Xenon vervangingsonderdelen

Discussie en vraagbaak over Lybra
MichielM
Posts: 41
Joined: 31 Dec 2008, 08:59

Originele Xenon vervangingsonderdelen

Unread post by MichielM »

Beste allemaal,

Gister kwam ik thuis (gelukkig is het tegenwoordig weer licht tot 18.30) met een kapotte linkerkoplamp. Nu heeft mijn 2.4JTD Emblema originele Xenon lampen, en helaas had ik geen vervanger in huis. Weet iemand een een goed adres voor originele lampen? Of zijn er betere vervangingslampen bekend?

Eventueel auto's uit de familie bekend (andere lancia's, fiats, of alfa 156 bijv) waar dezelfde lampen ingaan?

Ik heb ook nog een ander onderdeel nodig: de xenon's schijnen zichzelf te stellen (bijvoorbeeld bij optrekken en remmen). Daarvoor zou een kantelmechanisme ingebouwd zijn, en ik weet dat er bij een mechanisme (rechts) onder de auto is uitgevallen. Iemand daarmee bekend? En zo ja, waar te koop?

Gr

Michiel
MichielM
Posts: 41
Joined: 31 Dec 2008, 08:59

Re: Originele Xenon vervangingsonderdelen

Unread post by MichielM »

Even gebeld met Tuynder, 159 euro voor een lampje....potverdrie. Daar moet toch een alterntief voor zijn?

Iemand ideeen?

Michiel
Jan Hoornstra
Posts: 417
Joined: 22 Dec 2008, 16:21

Re: Originele Xenon vervangingsonderdelen

Unread post by Jan Hoornstra »

Kijk even war voor lampje je nodig hebt, waarschijnlijk D2s of D2r kan ik wel veel goedkoper leveren.
Is het wel een originel Xenon set?

Jan
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter

Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
MichielM
Posts: 41
Joined: 31 Dec 2008, 08:59

Re: Originele Xenon vervangingsonderdelen

Unread post by MichielM »

Hoi Jan,

Xenon is bij mij origineel als optie geleverd (zo is mij verteld, lybra is tweedehands gekocht). Type dat volgens serviceboek nodig is is D2R (35W).

Ben benieuwd naar de prijzen (ik zou er 2 willen kopen om lichtopbrengst gelijk te houden)

Gr

Michiel
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”