ICS op zwart
ICS op zwart
Ik heb sinds een paar weken het probleem dat mijn ICS op zwart staat. Radio en iPhone/CD connectie werkt prima, en ik zie ook met een felle lamp dat het scherm het wel doet, dus ik vermoed dat de back light van het scherm het heeft begeven. Ik heb al een aantal resets geprobeerd (zekering 13+14) en ik heb de ICS er ook al even uitgehaald en de hele spanning er dus voor een tijd af gehaald. Ik vroeg me alleen of wat de opties zijn voordat ik naar Tuynder of de dealer ga (maar dat zal 600+ euro zijn als ik de berichten mag geloven...)
Het is trouwens een ICS met Bose zonder Navi (Grundig dus)
Enige opties?
Het is trouwens een ICS met Bose zonder Navi (Grundig dus)
Enige opties?
Re: ICS op zwart
ICS op sloop in Raalte.
VAst goedkoper dan nieuw,
weet niet of er een codekaart bij zit....
VAst goedkoper dan nieuw,
weet niet of er een codekaart bij zit....
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
als het enige alternatief is om een nieuwe ( of gebruikte ) te kopen zou ik het op wagen om de ICS open te maken om te kijken of je het lampje kunt vervangen.
De ICS is eenvoudig te demonteren ( maar dat wist je al ) ; ik heb heb hem recent ook gedemonteerd / gerepareerd ivm een onwillig audioknopje, was in een uurtje gefixt.
Ik weet niet precies het type lampje ; heb wel ervaring met eenzelfde probleem bij renaults, daarbij was het idd altijd het lampje en liet zich dit eenvoudig vervangen.
succes, laat ons weten of het gelukt is
De ICS is eenvoudig te demonteren ( maar dat wist je al ) ; ik heb heb hem recent ook gedemonteerd / gerepareerd ivm een onwillig audioknopje, was in een uurtje gefixt.
Ik weet niet precies het type lampje ; heb wel ervaring met eenzelfde probleem bij renaults, daarbij was het idd altijd het lampje en liet zich dit eenvoudig vervangen.
succes, laat ons weten of het gelukt is
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
hoe demonteer je het aangezien bij mijn lancia div knopjes niet meer verlicht zijn.
alvast bedankt.
groet ronald
alvast bedankt.
groet ronald
kijk eens wat vaker naar je interieur.
-
je begint met een klein schroevendraaiertje het paneeltje met de twee laatjes aan de zijkant los te wrikken.
dat gaat vrij makkelijk.
vervolgens zie je vanzelf de bevestigingsschroeven om de bovenliggende delen los te krijgen.
dat gaat vrij makkelijk.
vervolgens zie je vanzelf de bevestigingsschroeven om de bovenliggende delen los te krijgen.
dus de twee houten deeltjes verwijder en dan kom je bij de schroefjes?
thanks.
thanks.
hierbij wat plaatjes, ik maak altijd een kleine how-to , voor als je het later nog eens moet doen

.

.
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
-
ik heb ooit de hele ics vervangen door een tweede handsje ( 150 euro,s) en deze deed het meteen zonder code kaart dus mijn advies is voor als je een tweede handsje koopt hem eerst even te proberen mischien heb je wellicht geen code kaart nodig.
jack
jack
Heb je er al eens over gedacht om dit uit te brengen in boekvorm ?
Is volgens mij een gat in de markt.
Je zou er wel veel mensen mee blij kunnen maken in ieder geval.
Is volgens mij een gat in de markt.
Je zou er wel veel mensen mee blij kunnen maken in ieder geval.
zitten daar dan ook de lampje voor de verlichting?