CD-wisselaar gezocht.

Discussie en vraagbaak over Lybra
jowigras
Posts: 6
Joined: 08 Feb 2022, 09:42

CD-wisselaar gezocht.

Unread post by jowigras »

Hallo Lancisti,

Ik ben op zoek naar een goed werkende CD-wisselaar voor mijn Lybra 1.6. Ik heb na lang zoeken eindelijk de kabel gevonden, dus nu tijd voor een wisselaar. Wie kan mij er aan eentje helpen? Bij voorbaat mijn hartelijkste dank. Johan...
Flavia 2000
Posts: 97
Joined: 13 Apr 2009, 13:13

Re: CD-wisselaar gezocht.

Unread post by Flavia 2000 »

Wauw een 1.6, zijn die er nog? Toevallig een zwarte SW? Ben ik stiekem naar op zoek. Is eigenlijk de slimste benzine Lybra, want nog betrekkelijk zuinig en qua prestaties ook nog prima te doen. De rest is, op de JTD's na, amper pittig te noemen. Kortom, zuinig op zijn! Ik heb nog wel Lybra onderdelen, maar geen wisselaar liggen. Welke regio zit je? Een zoekvraag via onderdelenzoeker moet wel iets opleveren lijkt me
jowigras
Posts: 6
Joined: 08 Feb 2022, 09:42

Re: CD-wisselaar gezocht.

Unread post by jowigras »

Bedankt voor je reactie. Ik woon in Leeuwarden, dus regio Noord. Nee, een donkerblauwe sedan, hele nette auto nog met weinig kilometers. Ik zoek nog wel wat onderdelen op plastic gebied, wat heb jij nog liggen?
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: CD-wisselaar gezocht.

Unread post by koen_ »

Bijzonder, een 1.6, daar zijn er maar heel weinig van :)

Ik heb ook nog wel wat liggen, bijv :
*een ICS zonder NAV, codevrij en werkt prima
*het dashboard-paneeltje met de alarmschakelaar en de 2 bakjes, in zeer goede staat

Als je interesse hebt, stuur even een PB-tje
pfasips
Posts: 62
Joined: 31 May 2010, 18:14

Re: CD-wisselaar gezocht.

Unread post by pfasips »

hoi, een werkende cd-wisselaar heb ik nog wel liggen, en een hele hoop andere onderdelen.
stuur maar even een pb en laat weten of je nog meer zoekt.
groetjes PAtrick
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”