centrale vergrendeling

Discussie en vraagbaak over Lybra
demeerdg
Posts: 117
Joined: 27 Jul 2009, 16:00

centrale vergrendeling

Unread post by demeerdg »

Beste Lancisti,

zeg eens eerlijk, wie zijn centrale vergrendeling werkt nog volledig. Toen mijne ong. 3 jaar was werkte de afstandsbediening van mijn klapsleutel niet meer, ik deed verder met mijn 2de sleutel. Jaren erna deed het portierslot aan de bestuurderskant het niet meer, maar ik kon de cv nog gebruiken door het cilinderslot te gebruiken in de deur (aan de passagierskant is geen cilinderslot). Nog een tijdje later ging aan de passagierskant het deurslot kapot. Vanaf dan moest ik alles manueel sluiten, maar ik kon mijn kofferklep en mijn achterste portieren nog openen met de ab op de sleutel. Maar nu is ook mijn ab op de 2de sleutel stuk. Gedaan ermee. Kun je de sleutels herprogrammeren?
User avatar
Koen
Posts: 849
Joined: 21 Dec 2008, 19:58

Re: centrale vergrendeling

Unread post by Koen »

Ik ga er vanuit dat je dit topic hebt gelezen ?
viewtopic.php?f=279&t=1410483

Ik overweeg om met mijn Y ook eens langs te gaan in Brasschaat :)
Ik heb ondervonden dat het deurslot (chauffeurskant) er niet van houdt dat het elke dag wordt geopend met de sleutel :cry:
Koen

Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP in 2013, na 16 jaar en 334.500 km )
dickh
Posts: 702
Joined: 01 Feb 2009, 22:49

Re: centrale vergrendeling

Unread post by dickh »

Hier geen klachten op dat gebied en nooit gehad ook.
Cheers!
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
pfasips
Posts: 62
Joined: 31 May 2010, 18:14

Re: centrale vergrendeling

Unread post by pfasips »

hallo Demeerdg,
ik ben een lybra 2.0 sw aan het prepareren, heb een 2de gekocht voor onderdelen, daar zit nog een perfect functionerend systeem voor centrale vergrendeling in, met 3 klapsleutels, ontvanger, portierslot en achterslot, dagje werk en remote open/dicht verhoogt je lancia-genot weer.
stuur maar een pm als je interesse hebt.
Groeten Patrick
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”