Toch weer een Lybra gekocht

Discussie en vraagbaak over Lybra
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: Toch weer een Lybra gekocht

Unread post by koen_ »

airbaglampje vindt meestal zijn oorzaak in een slecht contact in 1 van de gele stekkers onder de voorstoelen, in de regel is het afdoende om deze stekker-verbindingen goed schoon te maken en weer met wat vaseline te connecteren ... het lampje gaat dan vanzelf weer uit
Als de auto niet heel recent gelopen heeft kun je deze stekkers gewoon losmaken zonder de accu te disconnecteren, nooit contact aanzetten terwijl je ermee bezig bent.

De Lybra is niet beschikt voor E10, aan een enkele keer zul je niets overhouden, maar als je het structureel gaat tanken kun je problemen krijgen met lekkende brandstofpomp en/of-leidingen.
Sine Arte
Posts: 5
Joined: 09 Jan 2020, 07:52

Re: Toch weer een Lybra gekocht

Unread post by Sine Arte »

Dat onze diva's volgens opgave geen E10 verdragen wist ik,vroeg me alleen af of er iemand toch E10 tankt ikzelf tank premium net over de grens in Belgie.
Groningen
Posts: 4
Joined: 06 Jul 2019, 13:38

Re: Toch weer een Lybra gekocht

Unread post by Groningen »

Mijn Lybra gaat stotterend optrekken en heeft weinig vermogen als ik E10 tank. Ik tank nu inmiddels 6 maanden geen E10 meer en heb het probleem niet meer gehad.
Maar omdat de problemen zich voordeden in de zomer, wacht ik het nog even af voordat ik ga juichen...

Christian
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”