Nieuw forum: geen timestamps meer- opgelost...

Discussie en vraagbaak over Lybra
dickh
Posts: 702
Joined: 01 Feb 2009, 22:49

Nieuw forum: geen timestamps meer- opgelost...

Unread post by dickh »

Dearly beloved,

Mocht iemand enig idee hebben wie er achter de creatie van de nieuwe forum-layout zit: een major bug is dat er bij berichten geen timestamp meer wordt geplaatst. Je weet dus nooit hoe recent een bericht is. En dat is een essentieel gegeven op dit soort fora.
Als dit niet als de bliksem verholpen wordt garandeer ik een uitsterf scenario binnen pakweg een jaar.

Cheers, Dick
Last edited by dickh on 09 Jan 2019, 11:08, edited 1 time in total.
Huib
Site Admin
Posts: 1778
Joined: 17 Dec 2008, 10:12

Re: Nieuw forum: geen timestamps meer- BUG!!!

Unread post by Huib »

Hoi Dick.

Als je rechtsboven op je naam klikt kun je gebruikerspaneel kiezen. Je kunt daar een aantal dingen instellen zoals je tijdzone en weergave van datum en tijd. Als je dat doet komt het helemaal goed.
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: Nieuw forum: geen timestamps meer- BUG!!!

Unread post by koen_ »

dickh wrote: 08 Jan 2019, 02:35 Dearly beloved,

Mocht iemand enig idee hebben wie er achter de creatie van de nieuwe forum-layout zit: een major bug is dat er bij berichten geen timestamp meer wordt geplaatst. Je weet dus nooit hoe recent een bericht is. En dat is een essentieel gegeven op dit soort fora.
Als dit niet als de bliksem verholpen wordt garandeer ik een uitsterf scenario binnen pakweg een jaar.

Cheers, Dick
Haha, Dick, nog een gelukkig nieuwjaar ;)
beetje verder kijken lost het probleem ook op .... viewtopic.php?f=51&t=1399801

... en vergeet de instellingen voor het zien van afbeeldingen en smilies niet aan te passen :)
dickh
Posts: 702
Joined: 01 Feb 2009, 22:49

Re: Nieuw forum: geen timestamps meer- BUG!!!

Unread post by dickh »

Kijk, opgelost, waarvoor dank. Weet iemand ook wat BBCode is? (is een van de instellingen).
Overigens is de smoking sunglass smiley verdwenen. En daar was ik zo aan gehecht :)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: Nieuw forum: geen timestamps meer- BUG!!!

Unread post by koen_ »

Zie hier : https://www.phpbb.nl/forums/help/bbcode

Ik heb het aangevinkt, maar weet ook niet exact of het zonder dat problemen geeft ;)


smoking sunglass.jpg
smoking sunglass.jpg (25.7 KiB) Viewed 800 times
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”