vreemd binnenverlichting probleempje

Discussie en vraagbaak over Lybra
Flavia 2000
Posts: 97
Joined: 13 Apr 2009, 13:13

vreemd binnenverlichting probleempje

Unread post by Flavia 2000 »

Ik kwam er eigenlijk pas recent achter dat de verlichting van de functietoetsen op de middenconsole het niet doet (niet zo handig in deze donkere dagen) Toen ik de bewuste zekering erbij zocht, kwam ik erachter dat inderdaad ook de verlichting van de handgrepen achter en zo nog wat kleine dingetjes het niet doen. Echter, de verlichting voor achteruitrijden zit er ook op, maar die doet het wel. Iemand een idee? Ben niet zo goed met elektra, dus zit erover na te denken het te laten oplossen, maar dat wordt met een beetje pech ook een lange (en dus dure) zoektocht groet, Bas
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: vreemd binnenverlichting probleempje

Unread post by koen_ »

Als ik me goed herinner werkt de knopjes-verlichting alleen als de verlichting brandt ; hoewel de achteruit-verlichting idd dezelfde zekering gebruikt is de aansturing dus verschillend Je zult het probleem dus wrs moeten zoeken bij de lichtschakelaar of als je geluk hebt bij de 'dimmer' rechts van je stuur ..., kijk eens of die wel goed werkt Die dimmers gaan wel eens stuk en dat zou misschien oorzakelijk kunnen zijn, de dimmer is eenvoudig te vervangen Zo niet, dan zou ik beginnen met alle stekkers van de verlichtingsschakelaar en/of dimmer eens goed schoon te maken en met evtl een beetje contactspray weer vast te klikken ... geen garantie op deze suggestie, maar het proberen waard ;) ...
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”