Opruiming! Plaatwerk voor een prikkie.

Discussie en vraagbaak over Lybra
Red Darikan
Posts: 28
Joined: 23 May 2017, 08:54

Opruiming! Plaatwerk voor een prikkie.

Unread post by Red Darikan »

Beste forumleden,

Zoals jullie misschien nog kunnen herinneren heb ik korte tijd een Lybra SW in Carmen Rosso gehad. Helaas is deze auto overleden maar ik haar nog aardig kunnen strippen voordat deze grande dame naar de oud ijzerboer ging. Nu zit ik alleen wel met een hoop onderdelen waarvan er een aantal wat meer plek innemen dan me lief is. Het gaat daarbij met name om de motorkap, achterbumper en de vier portieren. Ze zijn allen niet in perfecte staat maar er zitten zeker geen grote deuken of diepe krassen in. Indien gewenst heb ik ook de deurkaarten erbij, wel zijn de schakelaars daarvan niet meer heel (maar bij wie wel?)
Het liefst zou ik het tot in de eeuwigheid bewaren voor eventuele gegadigden maar ik moet realistisch zijn. Ik huur een garage met als doel mijn Cadillac droog te stallen en die kan er nu niet in. Daarom mag het allemaal weg voor weinig, als ik het niet verkocht krijg binnen korte tijd (max 1 á 2 welen) dan breng ik het naar de oud ijzerboer en dat zou zonde zijn.
Red Darikan
Posts: 28
Joined: 23 May 2017, 08:54

Re: Opruiming! Plaatwerk voor een prikkie.

Unread post by Red Darikan »

Zijn er echt geen geïnteresseerden? Ik zou het echt jammer vinden om alles maar weg te moeten gooien maar ik heb helaas geen mooi groot magazijn om het in op te slaan...
dickh
Posts: 702
Joined: 01 Feb 2009, 22:49

Re: Opruiming! Plaatwerk voor een prikkie.

Unread post by dickh »

Jouw kleur (Carmen Rosso) is welliswaar een fraaie, maar in deze regio ook een vrij zeldzame kleur Naast de jouwe heb ik er ooit één eerder gezien.
Daarnaast is de carrosseriekwaliteit al lang niet meer het zorgenkind van onze voitures, Wat dat betreft is Mercedes (op kop, en nog een aantal Duitsers) sinds een jaar of 10 de gebeten hond. De Fiat's doen het erg goed op dat gebied, tweede na een paar Japanners.
Dat zal het gebrek aan interresse moeten verklaren.

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
User avatar
Koen
Posts: 849
Joined: 21 Dec 2008, 19:58

Re: Opruiming! Plaatwerk voor een prikkie.

Unread post by Koen »

Dick (en andere Lybra rijders) : je denkt enkel aan roest.
Maar wat als je blikschade hebt die wat groot is uitgevallen ?
Is dan een deur niet interessant om "ergens" in een schuur te hebben liggen ?
Als je plaats hebt....
Koen

Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP in 2013, na 16 jaar en 334.500 km )
JackWess
Posts: 509
Joined: 22 Apr 2015, 10:36

Re: Opruiming! Plaatwerk voor een prikkie.

Unread post by JackWess »

Koen legt de vinger exact op de goede plek.
je moet er ruimte voor hebben om het te plaatsen, en daar ontbreekt het ij helaas ook aan.
Anders had ik zeker wat op voorraad gezet.



..
Ex: Delta 1.6 GT 1986 - Thema i.e. Turbo 1988 - Kappa 2.4 LX 1995
, Lybra SW comfortronic 2000 en 1.8 Intensa 2003 Heden, K 5.20 T SW
Moderator Lybra en Thesis forum
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”