Lybra onderdelen, deels nieuw

Discussie en vraagbaak over Lybra
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Lybra onderdelen, deels nieuw

Unread post by koen_ »

Ik heb nog een voorraadje onderdelen, zelf op voorraad gehad voor mijn Intensa 1.8, maar nu overbodig geworden

mei 2018 : ... inmiddels aardig wat verkocht, onderstaande is nog beschikbaar

Gloednieuw, ongebruikt :
*een linker koplamp in Intensa-kleur ( dus de chromen rand is donkerder ), in originele Lancia-verpakking, is gewoon halogeen, geen xenon
*een radiateur, goede kwaliteit, Hella/Behr, onderdeelnr : 8MK 376 719-251, in originele verpakking, past zowel in de 1.8 als in de 2.0 benzine (ook comfortronic)
*een voorste demper (overzet), past alleen op een 1.8 cf3, zit achter de katalysator, merk : Imasaf , prima kwaliteit, incl ringpakking
*een filter/droger voor de airco


Gebruikt, en nog heel netjes :
*een set dakdragers van Fapa, Italiaans en specifiek voor lybra SW, kleur zwart ; netjes en stevig ..., met als voordeel dat het de standaard rechthoekige dragers zijn. Dus wat oudere dakkoffers en skidragers passen er zonder probleem op
*een ICS zonder NAV, codevrij en werkt prima
*het dashboard-paneeltje met de alarmschakelaar en de 2 bakjes, had ik leuke plannen mee, nooit van gekomen ...


Gebruikt, maar goed :
*een gasklephuis voor een 1.8, cf2, mechanische bediening, had ik gekocht voor de Hitachi lmm, nooit nodig gehad ...
*een goede airco-compressor, het type wat met 4 bouten vastzit, afgevuld met nieuwe olie. Ik had de mijne vervangen, maar het probleem zat ergens anders ...

Alles mag weg tegen vriendelijke prijzen

Heb je interesse , stuur even een PB, evtl kan ik een foto mailen, over de prijs zullen we het snel eens zijn ...
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
hanzie68
Posts: 195
Joined: 04 Jun 2013, 22:41

Re: Lybra onderdelen, deels nieuw

Unread post by hanzie68 »

Ik ben nog op zoek naar een hoofdrem cilinder met rem bekrachtiger. Heb je die toevallig ook nog liggen voor een 1.8?

Groetjes, Hans
Eigenaar van een Grande Dame, Metallic zwarte Lybra 1.8 16V LX SW
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: Lybra onderdelen, deels nieuw

Unread post by koen_ »

Hallo Hans,

Nee, die heb ik niet voor je helaas, mijn Intensa is 'in one piece' ingeruild
De onderdelen had ik de loop van de 7 jaar dat ik de Lybra gereden heb verzameld, een aantal heb ik zelf goed kunnen gebruiken, maar deze heb ik nog over ...

Specifiek voor de 1.8 heb ik een nieuwe radiator en nieuwe voorste demper liggen, dus als je die ooit nodig hebt ...

Succes met de zoektocht
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: Lybra onderdelen, deels nieuw

Unread post by koen_ »

Weer even onder de aandacht ...

een aantal dingen, waaronder de set winterbanden, zijn verkocht

ik vond nog 2 dingen : EDIT : ZIJN ALLEBEI VERKOCHT

1 : knopje om achterklep te ontgrendelen voor in de middenconsole, onbeschadigd :

Image

2 : een steun voor je smartphone, origineel voor Lybra, je klemt het op de rechterkant van de middenconsole, zit dan niets of niemand in de weg en zit stevig vast
.... er zit een universeel verstelbaar steuntje op , dus elke smartphone past, ik heb er veel plezier van gehad :

Image

zo zit het in de auto :

Image

zo stond het destijds in de catalogus :

Image

BEIDEN VERKOCHT

.
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
lanciathema.nl
Posts: 821
Joined: 04 Jan 2009, 17:10

Re: Lybra onderdelen, deels nieuw

Unread post by lanciathema.nl »

De dakdragers van een SW hebben mijn interesse! Het liefst de originele. Kun je pb-en hoe of wat?
Een echt snelle auto valt stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: Lybra onderdelen, deels nieuw

Unread post by koen_ »

Edit : vergeven aan Dick


voor de echte Lybra-SW-purist heb ik nog iets moois :) ...

een originele Lancia kofferbakmat voor in een SW, past perfect in de kofferruimte :

Image

Image

ik had hem uit nostalgie overgelegd in mijn 'nieuwe' auto, maar daarvoor was hij eigenlijk een maat te klein
de mat is nog heel netjes en erg handig als je regelmatig natte spullen achterin hebt ... zeil- of skispullen bijv


KOFFERBAKMAT IS VERKOCHT
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: Lybra onderdelen, deels nieuw

Unread post by koen_ »

Vandaag weer een aantal zaken naar een Lybra-liefhebber verhuisd :)

Een goed moment om de resterende onderdelen weer eens onder de aandacht te brengen ...
Mocht er interesse voor de 'grotere' onderdelen zijn, ik zou het leuk vinden om weer langs te komen op de lybra-meeting, ik kan ze dan meenemen

Laat maar weten
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
Flavia 2000
Posts: 97
Joined: 13 Apr 2009, 13:13

Re: Lybra onderdelen, deels nieuw

Unread post by Flavia 2000 »

Hoi Koen,

Ik had de rest van de topic niet gezien. Als ze er nog zijn vind ik de kofferbak mat en de mobieltjeshouder ook wel interessant

groetjes,
Bas
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: Lybra onderdelen, deels nieuw

Unread post by koen_ »

Lijstje bijgewerkt ... en nog een keertje onder de aandacht ;)

.... er zijn weer diverse Lybra's (ook 1.8') bijgekomen. lees ik ....
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
Dickamerica
Posts: 579
Joined: 29 Mar 2009, 13:28

Re: Lybra onderdelen, deels nieuw

Unread post by Dickamerica »

Koen

Ik check even of de radiateur ook voor 2.0 automaat geschikt is.
Zo ja,dan heb ik interesse
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”