Afscheid ... :(

Discussie en vraagbaak over Lybra
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Afscheid ... :(

Unread post by koen_ »

Na 7 jaar met veel plezier in mijn mooie Intensa te hebben gereden heb ik er met weemoed afscheid van genomen ...
Jammer dat er geen recente exemplaren in topvorm meer bestaan, ik had er beslist weer eentje gekocht ...

Ik ben nogal een verzamelaar en heb in de loop van die 7 jaar wat mooie reserve-onderdelen gekocht die ik niet allemaal heb gebruikt, zo heb ik o.a een gloednieuwe originele voorruit met groene band (al jaren niet meer te krijgen), een nieuwe radiateur voor een 1.8, een nieuwe linker koplamp in Intensakleur, een airco-display-frontje met nieuwe knopjes ( dankzij Dick, ik heb ze gered ) ..., ook nog een goed subframe achter wat ik op reserve had liggen ... etc .., van de rest zal ik nog wel een keer een lijstje maken

Voorlopig ligt het niet in de weg, maar als er iemand interesse heeft stuur me dan even een PB, het mag allemaal weg voor vriendelijke prijzen

.
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
dickh
Posts: 702
Joined: 01 Feb 2009, 22:49

Re: Afscheid ... :(

Unread post by dickh »

Ai ai ai Koen, dat wordt een groot gemis :(, zowel voor jou als voor het forum. Hoop dat je wel nog een tijdje blijft raadgeven 8-)...
Ik broed even op je lijstje. Die voorruit lijkt me wel wat maar dan vraag ik eerst even bij de glasboeren wat ze rekenen voor het vervangen. Ga ik niet zelf doen met velpon ;)

B)- (in diepe rouw nu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: Afscheid ... :(

Unread post by koen_ »

Maak je geen zorgen, voorlopig zal ik zeker blijven meelezen en reageren ( als ik tenminste terzake-kundig ben ;) ), dit is een leuk forum ...
De how-to's blijven ook gewoon staan, nog genoeg ruimte voor de afbeeldingen bij mijn provider

.
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
User avatar
Koen
Posts: 849
Joined: 21 Dec 2008, 19:58

Re: Afscheid ...

Unread post by Koen »

Hé naamgenoot, dat is wel spijtig dat je stopt met Lancia-rijden :(

Je kennis is (tu) en
als ik tenminste terzake-kundig ben
is veel te bescheiden.

Gelukkig geef je aan :
voorlopig zal ik zeker blijven meelezen en reageren
(tu)

Wil je die "voorlopig" zo snel mogelijk weglaten ? (:P)

Hopelijk krijg ik nu geen mailtjes die voor jou bedoelt zijn :S :)

Koen
Koen

Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP in 2013, na 16 jaar en 334.500 km )
de Wit
Posts: 935
Joined: 24 Sep 2009, 13:08

Re: Afscheid ...

Unread post by de Wit »

Koen_ , blijf lekker rondhangen hier, ik heb ook al enige jaren geen Lybra meer maar ben er nog steeds ;-)
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”