Lancia in Geneve

En ook over boeken, films, foto's en wat dies meer zij inzake lancia
User avatar
Koen
Posts: 849
Joined: 21 Dec 2008, 19:58

Lancia in Geneve

Unread post by Koen »

De voorstelling in Geneve van 'New Lancia' door Olivier François.
In het "Engels", zonder ondertiteling, 18 minuten lang.
Meestal ben je niet bij zo'n voorstelling :) , dus leuk om eens te bekijken wat enkel is weggelegd voor pers en VIP.

http://www.youtube.com/watch?v=IqX-94yIPFk

Of het wat gaat worden met 'New Lancia' ? :S
Mijn "kritiek" :
- binnenbekleding en interieur (op het 1e zicht) niet aangepast, tè Amerikaans bij de Flavia en de Thema. Bijvoorbeeld : reuze bekerhouders.
- motorkap : niks aan verandert, is die van Chrysler. Kost het zoveel om een eigen Lancia motorkap te maken ?
- achterlichten : niet in dezelfde lijn als de Delta, Ypsilon en Musa : consequentie is veraf.
- aanpassing radiatorrooster : dwarse lijnen ipv verticale : heb ik geen probleem mee. [size=small](Mirafiori heeft in zijn schoendoos-vol-met-foto's zeker en vast voorbeelden van oudere Lancia's met horizontale lijnen in het radiatorrooster ;)).[/size]
Het 'huidige' (of is het al het vorige ?) vond ik toch tè bombastisch (een opengesperde walvismuil...).
- De Delta wordt aangepast, maar de Musa niet. Was het geld op ?
- Ypsilon 5 deuren : overgang van motorkap naar radiatorrooster : aan wennen of blijft het lelijk ? Rest lijkt me OK. Afwachten qua keuze binnenbekleding : zwart en bruin is nogal beperkt en zijn triestige kleuren.

Afwachten en bekijken hoe het "in het echt" uitpakt...

Koen
Koen

Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP in 2013, na 16 jaar en 334.500 km )
mirafiori
Posts: 347
Joined: 02 Jan 2009, 20:44

Re: Lancia in Geneve

Unread post by mirafiori »

Als hij doet wat hij zegt dan liegt hij niet vertrouwen hebben jongens, trouwens
over de eerste Thema werd ook van alles vertelt[ zou ook geen echte Lancia zijn]
werd toch wel een verkoop suc6..(tu)
Attachments
themafj4.jpg
themafj4.jpg (87.28 KiB) Viewed 363 times
Post Reply

Return to “NL02 Algemene discussie over Lancia”