Nieuwe CEO 'Sales' voor FGA

En ook over boeken, films, foto's en wat dies meer zij inzake lancia
User avatar
Koen
Posts: 849
Joined: 21 Dec 2008, 19:58

Nieuwe CEO 'Sales' voor FGA

Unread post by Koen »

Fiat Group Automobiles (FGA) heeft een nieuwe CEO Sales : de van Toyota Brussels afkomstige Italiaan Andrea Formica.
Hij zou verantwoordelijk worden voor de verkopen ("Sales") van alle 4 de onderdelen van FGA : Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo en Lancia.

Indien hij 5 jaar garantie (of meer :) ) op elke Fiat - Lancia - AR - Fiat Prof zou invoeren, wordt FGA (misschien) even succesvol als Toyota* de voorbije jaren :D .
Dat succes wens ik hem toe :)-D

Af en toe zijn er wel acties van FGA op bepaalde modellen die 5 jaar garantie krijgen, maar ik vind dat dit moet uitgebreid worden naar alle modellen.
Dàt is pas onderscheidend én mensen over de streep trekkend om een FGA product te kopen.
Opel geeft in D en GB "levenslang" garantie, Kia geeft al een hele tijd 7 jaar, Toyota al heel lang 5 jaar : een heleboel mensen kopen net omwille van deze uitgebreidde / verlengde garantie een model van deze merken.

[size=small]*(hun gaspedaal probleem noem ik een 'accident de parcours' : de verkopen lijden niet zo erg als gedacht daaronder. Zeker niet in Europa)[/size]

http://www.autoedizione.nl/2010/09/07/a ... s-bij-fga/
http://www.italiaspeed.com/2010/cars/in ... /0709.html

Koen
Koen

Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP in 2013, na 16 jaar en 334.500 km )
mirafiori
Posts: 347
Joined: 02 Jan 2009, 20:44

Re: Nieuwe CEO 'Sales' voor FGA

Unread post by mirafiori »

IK weet dat mensen gek zijn op garanties maar mijn Kappa is ondertussen 11 jaar met ruim 240.000 km
is zonder grote problemen nog steeds prima lopend en kan nog jaren mee, tja wat is waarde van jaren lange garantie??

mijn oude Thema netzo met 10 jaar oude Thema werd de garage kwaad dat hij niets kon vinden kan weldoor gaan
wat zegt een lang durige garantie nu werkelijk over kwaliteit van het merk??

Grootste probleem van Lancia is het marketing progamma en tergelijketijd een een kompleet modellenprogamma..
Post Reply

Return to “NL02 Algemene discussie over Lancia”