Fiat Auto Nederland snapt er volgens mij NIETS van...

En ook over boeken, films, foto's en wat dies meer zij inzake lancia
Maarten
Posts: 1
Joined: 25 Jun 2009, 12:19

Fiat Auto Nederland snapt er volgens mij NIETS van...

Unread post by Maarten »

Geachte Lancia-vrienden,

Van onze Lancia Ypsilon van 2007 is onlangs de airbag onder garantie vervangen. Echter, bij het ophalen van de auto bij dealer bleek dat het stuurwiel voorzien was van gaten, één links en één rechts.

Uit navraag bij de dealer bleek dat de vliesjes die deze (in de fabriek al aangebrachte) gaten normaal gesproken afdichten, doorgeprikt MOETEN worden teneinde de airbag te kunnen vervangen. Naar eigen zeggen hebben ze precies volgens de door Lancia opgegeven inbouwinstructie gehandeld.

Het gevolg is nu dat we rondrijden met een beschadigd stuurwiel, aangezien het doorprikken van de betreffende vliesjes vanzelfsprekend niet netjes gedaan KAN worden, aangezien het materiaal er zich niet voor leent.

Naar onze mening is dit onacceptabel. Na gereclameerd te hebben bij Fiat Auto Nederland werd ons verteld dit maar te accepteren omdat het een " producteigenschap " is. Met andere woorden: ze kunnen NIETS voor ons betekenen.

Het kan toch niet zo zijn dat ik onze nog géén twee jaar oude auto onder garantie laat repareren en ik vervolgens deze auto met een ander probleem terugkrijg? Iemand ervaringen met problemen als deze?

Op deze manier gaat de lol er wel snel vanaf ! We zijn dan ook erg teleurgesteld in de houding van FAN, dit hadden we niet verwacht na vele jaren met merk Lancia (en de dealers) trouw te zijn gebleven.

Gaarne reactie!
mirafiori
Posts: 347
Joined: 02 Jan 2009, 20:44

Re: Fiat Auto Nederland snapt er volgens mij NIETS van...

Unread post by mirafiori »

Ja FIAT= GEEN LANCIA, DAT BLIJKT.
Post Reply

Return to “NL02 Algemene discussie over Lancia”