Steun aan Viva Lancia

En ook over boeken, films, foto's en wat dies meer zij inzake lancia
Jan the Augusta man

Steun aan Viva Lancia

Unread post by Jan the Augusta man »

Beste Lancisten,
beseffen jullie wel wat de verdienste van Huib is?
Huib is de onechte zoon van Vincenzo (sorry voor uw va en moe Huib, maar ik bedoel dit niet slecht!).
Hij heeft problemen om zijn (ONZE) site draaiende te houden, en ik denk dat ondertussen iedereen wel op de hoogte is van het kostenplaatje om zo'n site te beheren. Voor niets gaat de zon op, en dan hebben we het wel gehad zeker!
Ik las op een forum een berichteke dat men het niet echt erg vond dat deze lieve man werkloos was. Arrogantie van de onwetenden zullen we maar zeggen! Gezonde mensen vinden inderdaad ongezonden maar paria's! Als ze toch niets te doen hebben kunnen ze evengoed maar onze Lancia site beheren.
Mijn voorstel: telkens we gebruik maken van zijn site sturen we hem 1 Euro toe via zijn donation fonds. Dan zijn we gelijk van het gezeik van alle invoerders af.
Jan
pieter

Re: Steun aan Viva Lancia

Unread post by pieter »

Beste Jan,
bij deze ben ik dan wel heel nieuwsgierig hoeveel geld jezelf inmiddels hebt overgemaakt naar Huib.
Huib Geurink

Steun aan Viva Lancia

Unread post by Huib Geurink »

Jan,

De site met z'n ruim 10.000 pagina's, 60.000 bezoekers en ruim 1 miljoen hits per maand bijhouden lijkt op werken, voelt als werken en er gaat evenveel vrije tijd in zitten als in werken. Volgens mij is het dan ook werken, zij het dan onbezoldigd. Gelukkig zijn er genoeg Lancisten, zoals jij, waar Annabelle en ik aan kunnen schuiven om te eten. Van de honger komen we gelukkig niet om.

't Is wel zo dat ik dus intussen ca 70 uur per week weer in touw ben voor anderen, waarvan 50 uur onbetaald werk aan de site en wat daarom heen hangt. Werk aan m'n auto's zit daar niet bij. Ik had me nog wel voorgenomen om nooit meer boven de 40 uur te komen om niet meer zoals een tijd terug op apegapen naar het ziekenhuis te moeten worden afgevoerd. We zien wel. Misschien hebben ze in het ziekenhuis ook wel een snelle verbinding met het internet, maar ik heb er nog geen sleutelruimte voor oude Lancia's kunnen ontdekken.

In ieder geval zijn het mensen zoals jij die me steeds weer de moed geven om door te gaan met de site. Dank je!

Trouwens, geheel onbezoldig is het niet meer, dank zij de advertenties van Milano, Omicron, Meijerink, Henk van Herk en ons aller Martin Willems.

Huib
Huib Geurink

Steun aan Viva Lancia

Unread post by Huib Geurink »

Een boekhouding inzake viva-lancia.com is er vooralsnog niet. Dan zouden de kosten alleen maar hoger worden. Maar ik kan je verzekeren dat Jan met stip bovenaan staat.

Huib
Tiny

Re: Steun aan Viva Lancia

Unread post by Tiny »


Blijf gezond Huib !!!
Ik zeg dat niet alleen omdat ik jouw site niet kan missen.
Doe vaker een pas op de plaats. Kwaliteit blijft er, met jou erbij, tóch wel !!!

Hartelijke groeten van een Dedrarijder uit Valkenswaard.
Jan the Augusta man

Re: Steun aan Viva Lancia

Unread post by Jan the Augusta man »

gaat je geen bal aan en ik mail niet op de kosten van de universiteit van brussel
pieter

Re: Steun aan Viva Lancia

Unread post by pieter »

Niet echt de reactie van een Lancista, als je al heetgebakerd wordt na een berichtje op een forum hoe gedraag je je dan in het verkeer?

Het verbaasde mij gewoon wat dat je de oproep deed terwijl je naam niet in de lijst van donateurs stond, maar ik begrijp van Huib dat je inderdaad bijdraagt.

Op wiens kosten ik email gaat ook jou geen bal aan, Nederland is een netto-betaler aan de EU, Belgie daarentegen een betto-ontvanger als meneer de Belg dus wil praten over het draaien op andermans kosten moet hij eerst maar eens de hand in eigen boezem steken lijkt mij. Daarnaast betaal ook ik gewoon belasting en daarmee dus ook mee aan Belgie en al haar inwoners.
Jan the Augusta man

Re: Steun aan Viva Lancia

Unread post by Jan the Augusta man »

Beste Pieter,
vergezel Huib de volgende keer tot bij mij en dan praten we over een plan om zijn site te laten renderen.
Tot weldra
Henri Finkers

Re: Steun aan Viva Lancia

Unread post by Henri Finkers »

Jan,

Dat vind ik een goed plan ! Als we met z'n allen met veel plezier en tegen een acceptabel budget Lancia willen blijven rijden is een site zoals deze ononbeerlijk.
Zelf zit ik inmiddels aan mijn 5e Lancia in 10 jaar: 3 x Dedra TD, 1x Thema en een Fulvia 1,3 S Rally. Fantastische auto's tegen een zeer acceptabel onderhoudsbudget als je met elkaar als Lancisten kunt communiceren met behulp van een medium als dit.

Huib fantastisch werk! Voor een etentje ben je van harte welkom.

Henri
Huib Geurink

Dank je!

Unread post by Huib Geurink »

Henri

Iets verlaat, maar na m'n Lancia's komt er een heel tijd niks en dan pas administratie. Bij het bijwerken zag ik dat je de daad bij het woord gevoegd hebt en een riante donatie hebt overgemaakt.
1000 grazie. Ook namens allen die van de site gebruik maken.

Komt goed uit, want ik kreeg bericht van m'n provider dat het verkeer vanaf m'n site de limiet van 5 Gigabyte per maand heeft overschreden. We zitten nu op 20 Gigabyte per maand. Ik zal dus binnenkort heel veel meer moeten gaan betalen voor de server.

Huib
Post Reply

Return to “NL02 Algemene discussie over Lancia”