Voorstelbericht: TuttiScapi

En ook over boeken, films, foto's en wat dies meer zij inzake lancia
TuttiScapi
Posts: 8
Joined: 06 Dec 2021, 15:41

Voorstelbericht: TuttiScapi

Unread post by TuttiScapi »

Hallo allen,

Mijn naam is Henk, 57j. en woonachtig in Akkrum (Frl)

Na jarenlang in een Alfa Giulia NS uit 1978 te hebben gereden bleek dat niet de ideale gezinsauto en kwamen er Renaults 25, Safrane (2.5), Chervrolet TransSport en een aantal andere Renaults en Citroëns in mijn leven. De Alfa bleef ook maar bleek ondanks een restauratie begin jaren 90 echt minder te worden en na een aantal jaren stilstaan (zonde) is deze verkocht aan een liefhebber die hem weer helemaal heeft gerestaureerd.

Na wat zij- en bokkesprongen ben ik sinds kort op mijzelf gaan wonen en ik vond dat daar wel weer een leuke Italiaan bij kon. We kunnen waarschijnlijk niet heel lang meer tegen redelijk gangbaar tarief (wegenbelasting en benzineprijzen) genieten van een lekkere benzineslurper dus ik dacht nog een keer iets ongebruikelijks, met stijl en lekker veel pk's.

Mijn oog viel op een Lancia Delta III Executive. Na een aantal bekeken te hebben op vakantie in Italië (multi-gebruikssporen en geen met niet gescheurd leer in het dashboard) en in Nederland (duur)was ik van plan om in Duitsland of België te gaan kijken.

Ik zag echter bij Rotterdam ook een aardig exemplaar staan, weliswaar niet in de gewenste bronskleur maar in donkerblauw, beetje veel km's waar wel redelijk geprijsd en geen importsores. Na een probleemloze proefrit de Delta ingepakt en meegenomen.

Na een maand zijn er wel wat issues met de Delta maar daar zal ik vragen over stellen in Delta III subforum

Ciao,

Henk
Post Reply

Return to “NL02 Algemene discussie over Lancia”