Auto's en of onderdelen te koop, gevraagd, gezocht.
piet reinders
Posts: 41
Joined: 05 Jan 2016, 17:15

Unread post by piet reinders »

Ik zoek een rechterachterdeur van een Kappa. Ik heb geprobeerd mijn garage van rechts in te rijden maaar omdat mijn buurman een grote hoop haardhout had gebracht en ik daardoor de bocht niet behoorlijk kon indraaien zat ik tegen de linkerkant van de garagepoort aan. ik hoorde het even krassen maar dat was genoeg, en mijn prachtige, heerlijk rijdende diepzwarte 2.4 diesel sw staat er nu ernstig geschonden bij. Wie heeft nog een nette deur? Die weer na een behoorlijke polijstbeurt het drama kan doen vergeten. Ja inderdaad, na een paar jaar een bedrijvig Lybra verleden te hebben verworven was ik dik 2 jaar toch terug weer bij mijn favoriet de KAPPA. Niets ten kwade voor de lYbra hoor, Maar met mijn laatste, met de flixbus uit Munchen gehaalde prachtige rode feestganger, een met alles volgepropte automaat stond ik toch elk weekend weer bij de pomp en gezond verstand en wat rekenwerk leerde dat een diesel kappa een betere en meer economischer keuze zou zijn. En na een gouden JTD die mij met kokende motor bij Paderborn afgelopen zomer op de Autobahn in de steek liet, (met een Ypsilon op de ambulance erachter, Hulde voor de pechhulp van de ANWB overigens). Was ik weer keizer te voer. Want zonder direct vervangend vervoer kwam ik terug van dat avontuur. Maat toeval bestaat en zo vond mijn huidige kamaraad op het internet en in Apeldoorn . Daar stond ie al 6 jaar tussen de Ferraris en mercedesse op mij te wachten en is dus nu wat afgeschraapt. Onverdiend. Dus ik ben op zoek naar een deur. Ik zoek de metalic kleurcode er nog wel bij. Dat volgt natuurlijk. en ook de tegenprestatie. Een achterportier dus, rechts, van een Kappa sw. Wie o wie ?
Post Reply

Return to “NL52 Kappa. Te koop / gevraagd.”