KC 20v turbo in Leuven (Belgie)

Auto's en of onderdelen te koop, gevraagd, gezocht.
sweetspeed
Posts: 246
Joined: 07 Feb 2009, 13:47

KC 20v turbo in Leuven (Belgie)

Unread post by sweetspeed »

In Leuven wordt een KC turbo 20v met schuifdak aangeboden. Staat te koop op Autoscout en MP. Aangezien Leuven voor mij maar een uurtje rijden is ben ik gisteren even gaan kijken, een Kc met schuifdak en lage km.stand staat hoog op mijn lijstje. Ik heb hem laten staan maar wil graag mijn bevindingen delen, mensen die verder weg wonen kunnen dan zelf bepalen of ze het de rit waard vinden. De Kappa is uitgevoerd in Black Storm met grijs alcantara. De bestuurdersstoel ziet er nog redelijk uit, alcantara is op de wangen wel wat opgeruld maar nog lang niet doorgesleten. Interieur ziet er verder netjes uit, al rook de kofferbak wat muf en schimmelig. Auto liep netjes, al heb ik er niet mee gereden want er zaten geen platen op. Op het oog geen lekkages. Distributie moet wel vervangen worden. Remmen leken recent vervangen te zijn, banden (Fulda) zijn ca 4 jaar oud. De dealbreaker was voor mij een vieze schade op linker achterscherm. Verkoper had deze niet op de foto gezet en had het over een hele lichte parkeerschade op de linkerdeur. Maar het plaatwerk was fors ingedeukt en beschadigd. Wil je dat echt netjes maken, dus zonder een dikke laag plamuur, dan is een vakman daar volgens mij wel even zoet mee. Voor mij een no-go. Maar wie weet voor een ander een mooi klusproject.
Francone di Kappa
Posts: 15
Joined: 01 Nov 2013, 11:24

Re: KC 20v turbo in Leuven (Belgie)

Unread post by Francone di Kappa »

"een Kc met schuifdak en lage km.stand staat hoog op mijn lijstje" Ook bij mij!! :) Ik zat er serieus naar te kijken en overwoog om een afspraak te maken. Superbedankt dat jij jouw bevindingen wilde delen. Dan haak ik toch ook maar af. Toch wel jammer. Dus ik ben nog steeds op zoek naar een Kc met lederen interieur, schuifdak en lage km.stand!
November 2015 / alweer 18 jaar heel erg blij met mijn Kappa Coupé!
Post Reply

Return to “NL52 Kappa. Te koop / gevraagd.”