Te koop: Lancia K Coupé 2.4 *Niet meer te koop*

Auto's en of onderdelen te koop, gevraagd, gezocht.
AvP
Posts: 3
Joined: 12 May 2016, 09:19

Te koop: Lancia K Coupé 2.4 *Niet meer te koop*

Unread post by AvP »

Dag Kappa-liefhebbers,

Hierbij bied ik mijn K Coupé te koop aan. Het betreft een zeer fraaie 2.4 uit 1997 (1e serie) in Grigio Mercury met antraciet alcantara.

De auto is in 2013 vanuit Italië geïmporteerd.
Al het onderhoud in Nederland uitgevoerd door Arendse in Duiven en Beuk in Eemnes. Geen achterstallig onderhoud.
Alle boekjes en complete sleutelset aanwezig.
Zeldzaam in deze staat (ook aan onderzijde geen spoor van corrosie).

Voor de foto's verwijs ik graag naar de Marktplaats-advertentie

Het betreft mijn hobby-auto naast de dagelijkse Berlina, maar door de komst van 2 kleine bambini (en het tijdgebrek) wil ik toch afscheid nemen.

De vraagprijs voor dit fraais bedraagt €6500,-

Graag geef ik voor de geïnteresseerde nadere informatie over deze auto.

Met vriendelijke groet,
Arjan

Update: Wegens gebrek aan belangstelling heb ik besloten om de auto te houden en weg te zetten.
PeterD
Posts: 98
Joined: 14 Jul 2009, 08:45

Re: Te koop: Lancia K Coupé 2.4

Unread post by PeterD »

Keurige auto, exact zelfde uitvoering als de mijne en in dezelfde mooie staat, ook qua kilometerstand.
Succes met de verkoop, vraagprijs vind ik reëel, zou 'm ook zo wegzetten. Ze zijn erg zeldzaam aan het worden in deze staat!!
AvP
Posts: 3
Joined: 12 May 2016, 09:19

Re: Te koop: Lancia K Coupé 2.4

Unread post by AvP »

Het heeft ook best even geduurd voordat ik heb besloten om de auto te koop te zetten, want het is inderdaad een mooi en zeldzaam exemplaar dat wellicht nog in waarde gaat stijgen.
Maar aan de andere kant hebben we 2 kleine kinderen die op dit moment en de komende paar jaar veel tijd kosten. Het aantal keren dat de coupé uit de garage komt is op de vingers van een hand te tellen en dat is ook weer zonde. Daarom ben ik op zoek naar een wat praktischer auto (Thesis).
Maar mocht er zich geen liefhebber aandienen dan houd ik hem gewoon. Misschien dat ik daar dan over een paar jaar wel weer blij om ben. De markt blijft toch onvoorspelbaar. Had ik maar een glazen bol...:)
kappa 2000
Posts: 67
Joined: 10 Feb 2013, 09:52

Re: Te koop: Lancia K Coupé 2.4

Unread post by kappa 2000 »

koop dan een goede kappa station ook een mooie verschijning
Post Reply

Return to “NL52 Kappa. Te koop / gevraagd.”