[Gez] Onderdelen voor 2.4 SW

Auto's en of onderdelen te koop, gevraagd, gezocht.
Robkg
Posts: 78
Joined: 21 Nov 2012, 23:39

[Gez] Onderdelen voor 2.4 SW

Unread post by Robkg »

Voor mijn K SW zoek ik een paar onderdelen.
  • * Het slangetje(s) naar de achterruitenwisser, vooral het stukje wat eindigt bovenin de kofferbak. Of een tip voor een alternatief (universeel slangetje van een vijver of zo?).
    * De achterruitenwisser zelf, een paar geleidertjes die het rubber op z'n plek houden zijn afgebroken.
    * Alle sloten + sleutelset, ik heb nu 3 sleutels, 1x CV-ab, 1x contactslot en 1x portiersloten. Dat is nogal irritant. Vooral omdat het contactslot een Renault sleutel is ;(

Misschien een carterpan, voor een 2.4, automaat (als dat verschil maakt), die van mij is ooit lek gereden en dichtgesmeerd (voor mijn bezit), maar de auto lekt nog steeds olie. Ik hoopte dat het na de grote beurt voorbij zou zijn, met nieuwe rubbers en pakkingen, dus ik ga er nu vanuit dat het carter toch nog lekt.

Mogelijk heb ik ook nieuwe accuratoren nodig voor de deurvergrendeling, voor alle portieren, de knipperlichten knipperen bij zowel open als sluiten, de voordeuren gaan (soms) op slot, de achterdeuren doen niks. Van het slot gaat geen enkele deur, de bestuurdersdeur af en toe. Hiervoor moet ik eerst wat electronica doormeten, want de kabelboom naar de bestuurdersdeur lijkt ook niet helemaal top meer.
------
K SW 2.4 Automaat '98
Post Reply

Return to “NL52 Kappa. Te koop / gevraagd.”