Kappa Coupe importeren?

Auto's en of onderdelen te koop, gevraagd, gezocht.
fabian renzo
Posts: 50
Joined: 21 Oct 2010, 16:33

Kappa Coupe importeren?

Unread post by fabian renzo »

Hallo ik heb een mooie Coupe gezien in Italie voor een mooie prijs 2300 euro uit 98.
Mijn vraag is echter is het aantrekkelijk om een auto met een uitstoot van 247g hierheen te halen?
En weet iemand de exacte kosten die erbij komen om hem hierheen te halen.
Heb hier in Nederland een beetje rond gekeken maar nog geen mooie tegen gekomen,ja die zijn er wel maar voor 10 mile!
Nog een vraagje als het goed is zou ie onder een youngtimer vallen,is het dan nog aantrekkelijk om hem te halen..
Dus alles samengevat wat zou ik in totaal kwijt zijn om zo een auto na Nederland te halen.
vriendelijke groet,

Fabian Labrijn
sweetspeed
Posts: 246
Joined: 07 Feb 2009, 13:47

Re: Kappa Coupe importeren?

Unread post by sweetspeed »

Je grootste kostenpost zal het transport zijn.
Invoer zelf kost niet veel; je moet even bij de RDW langs voor een schouwing, kost iets van 140,=.
Verder moet je op een bepaalde site (ben naam even kwijt , staat vast op de site vd RDW) catalogusprijs en rest-BPM invullen. Hooguit paar honderd euro. Alles bij mekaar zul je bij de RDW en fiscus hooguit 500 kwijt zijn.
fenpie
Posts: 270
Joined: 25 Dec 2008, 11:12

Re: Kappa Coupe importeren?

Unread post by fenpie »

Zorg wel dat je de originele kentekenpapieren erbij hebt zitten, anders ben maanden kwijt aan gezeur met de RDW!
En trek veel tijd uit voor de schouwing en keuring (tenminste als je naar Utrecht gaat), altijd wachtrijen daar.
NIEUW Kappa Berlina 2.4, ex-Kappa SW (01), ex- Kappa SW (98), ex-Dedra, ex- Fiat cinquecento en ex-Fiat seicento 1100 hobby bezitter
Spy
Posts: 655
Joined: 20 Apr 2009, 01:18

Re: Kappa Coupe importeren?

Unread post by Spy »

Kijk eens in Belgie daar staan ook een paar mooie (2dehands.be of autoscout24)
Robkg
Posts: 78
Joined: 21 Nov 2012, 23:39

Re: Kappa Coupe importeren?

Unread post by Robkg »

fenpie Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zorg wel dat je de originele kentekenpapieren
> erbij hebt zitten, anders ben maanden kwijt aan
> gezeur met de RDW!
> En trek veel tijd uit voor de schouwing en keuring
> (tenminste als je naar Utrecht gaat), altijd
> wachtrijen daar.

Gewoon zorgen dat je 's ochtends om 7u voor de deur staat, wanneer het open gaat meteen je plek claimen en dan ben je met wat geluk binnen een uur aan de beurt.
------
K SW 2.4 Automaat '98
fabian renzo
Posts: 50
Joined: 21 Oct 2010, 16:33

Re: Kappa Coupe importeren?

Unread post by fabian renzo »

bedankt voor jullie reacties!!
Laat jullie snel weten wat het geworden is.
mvg,
Fabian
Koos
Posts: 635
Joined: 21 Dec 2008, 23:32

Re: Kappa Coupe importeren?

Unread post by Koos »

Ik vind zelf dat ik een hele mooie heb,maar niet te koop helaas ,
Zie hier in NL ook wel mooie exemplaren te koop maar 10 mile moet je er nooit voor uitgeven ,gezien de gangbare prijzen.
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Post Reply

Return to “NL52 Kappa. Te koop / gevraagd.”