Schokdempers Delta 1.8 di

Discussie en vraagbaak over Delta 3
RobG.
Posts: 9
Joined: 18 May 2019, 16:58

Schokdempers Delta 1.8 di

Unread post by RobG. »

Hallo Lancia liefhebbers, ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Robert Gruter en ben sinds 4 weken de trotse eigenaar van een lancia delta 1.8 . Een heerlijke auto.
Nu blijkt dat na controle van mijn alfa/lancia garage de schokbrekers rondom "er aan zitten te komen". Het zijn die met electronische demperregeling.
Is er al iemand die ervaring heeft met laten reviseren oid? Kosten namelijk ca.€600,- per stuk.
adijos
Posts: 39
Joined: 05 Aug 2011, 15:48

Re: Schokdempers Delta 1.8 di

Unread post by adijos »

Hallo Robert,
Heb er zelf ook zo een, prachtige Lancia.
Merk je zelf ook dat er iets aan de schokbrekers mankeert ?
mvg
jos
RobG.
Posts: 9
Joined: 18 May 2019, 16:58

Re: Schokdempers Delta 1.8 di

Unread post by RobG. »

Hoi Jos, heerlijke auto inderdaad en ik merk het wel dat hij wat onregelmatig drempels oppakt. Het schijnt dat de bestuurders kant en rechtsachter het slechtst zijn, dus diagonaal. Mijn alfa/lancia garage is met iemand in contact om ze te reviseren en dan natuurlijk allemaal. Een andere optie is normale schokdempers eronder en de regeling eruit laten progameren. Maar vind dit wel zonde. Er is prima normaal mee te rijden dus bekijk alle opties. Groet.
frans
Posts: 103
Joined: 06 Jan 2009, 20:52

Re: Schokdempers Delta 1.8 di

Unread post by frans »

Hallo Rob,
Is je garage verder gekomen met een bedrijf dat eventueel kan reviseren?
Vroeger waren er meerdere bedrijven die dat deden, maar anno nu is er niks meer te vinden: wegwerp maatschappij he!

Maar, als het gelukt is, zou je de gegevens van dat revisie bedrijf hier even bekend willen maken, doe je denk ik veel mensen een plezier mee!
(niet alleen Delta, maar ook voor de bezitters van klassieke Lancia's wordt het voor sommige modellen steeds moeilijker om schokbrekers te vinden).

Groeten, Frans.
RobG.
Posts: 9
Joined: 18 May 2019, 16:58

Re: Schokdempers Delta 1.8 di

Unread post by RobG. »

Hallo Frans,
Als ik info heb zal ik dat hier zeker melden.
Groet Robert.
Post Reply

Return to “NL25 Delta 3 (vanaf 2008)”