2 vragen Delta 2008

Discussie en vraagbaak over Delta 3
frans
Posts: 102
Joined: 06 Jan 2009, 20:52

Re: 2 vragen Delta 2008

Unread post by frans »

Bedankt voor je reactie.
Had inmiddels in Nederland ook een adres gevonden met voordelige prijs.
Overigens mis ik de stuurwiel functies niet echt, heb nu een 9 inch touchscreen, dat gemakkelijk te bedienen is.

En, de stekker van die interface past niet omdat ik niet een radio, maar de instant Nav vervangen heb, en die heeft een andere stekker. Ik vraag me af of het met een universele interface ook werkt, die worden geleverd zonder stekker.

Bleek een hele klus trouwens, omdat het inbouw paneeltje dat ik gekocht heb, alleen voor auto's met radio geschikt is. (de 4 toetsen van de instant Nav, die aan de onderzijde zitten zijn groter dan bij de radiomodellen, en passen niet in zo'n paneeltje)
Heb dus de voorzijde van de instant Nav gebruikt.

Bijkomend probleem is dat ik een deel van de functies van het info paneel nu kwijt ben, die zitten in de instant Nav. (o.a. dagrij lichten, tijd, autoclose)
Zullen geactiveerd moeten worden, hoop dat het via de multiecuscan lukt, hebben nog niet gekeken.


[attachment=0]delta 9 inch nav.nog kleiner.jpg[/attachment]
Attachments
delta 9 inch nav.nog  kleiner.jpg
frans
Posts: 102
Joined: 06 Jan 2009, 20:52

Re: 2 vragen Delta 2008

Unread post by frans »

Hallo Giuseppe,
Heb je inmiddels je schema?
Ik heb 2x geprobeerd een PB te sturen, maar die blijven in mijn postvakuit hangen....

Ik kan je er aan helpen, geen probleem.
Delta1CHQ397
Posts: 2
Joined: 30 Jun 2019, 11:45
Location: Belgio

Re: 2 vragen Delta 2008

Unread post by Delta1CHQ397 »

frans wrote: 21 Aug 2019, 14:55 Hallo Giuseppe,
Heb je inmiddels je schema?
Ik heb 2x geprobeerd een PB te sturen, maar die blijven in mijn postvakuit hangen....

Ik kan je er aan helpen, geen probleem.
Goedenavond Frans.
Hartelijk dank voor uw reactie.
Een schema heb ik nog steeds niet,wel heb ik zelf gevonden dat de radio een hoge uitgangsimpedantie heeft.Ik heb namelijk twee luidsprekers aangesloten aan de stekkers van de radio,en deze speelden redelijk luid.
Indien dit een lage impedantieuitgang zou geweest zijn,zou er niets te horen zijn.
Met een aansluitschema van de versterker zou dit natuurlijk veel gemakkelijker zijn.
Groetjes,
Giuseppe Lo Presti.
frans
Posts: 102
Joined: 06 Jan 2009, 20:52

Re: 2 vragen Delta 2008

Unread post by frans »

Hierbij de schemas. Succes.
Frans.
Attachments
Afbeelding (2).jpg
schema delta.jpg
Lancia 2000 pininfarina coupe HF, Beta Montecarlo ie, HPE ie, Sedan Restyled ie, Delta 1.8 Di, NSU 1200.
Post Reply

Return to “NL25 Delta 3 (vanaf 2008)”