Opzoek naar GPS antenne

Discussie en vraagbaak over Delta 3
citroenie
Posts: 27
Joined: 04 Jan 2009, 17:48

Opzoek naar GPS antenne

Unread post by citroenie »

LS

Ik ben opzoek naar een antenne met de GPS ontvanger in de voet van een Delta.

Wat is daar het Lancia nrtje voor?

Heeft iemand er 1tje liggen of waar deze te verkrijgen is.

Mvg

Dirk
adijos
Posts: 39
Joined: 05 Aug 2011, 15:48

Re: Opzoek naar GPS antenne

Unread post by adijos »

Hallo Dirk
Is te compleet bestellen bij de dealer voor ongeveer €70
suc6
Koos
Posts: 635
Joined: 21 Dec 2008, 23:32

Re: Opzoek naar GPS antenne

Unread post by Koos »

Was je antenne stuk ? had je geen gps signaal op de navigatie ? de mijne kan geen stations vinden ,ik denk hetzelfde probleem
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
adijos
Posts: 39
Joined: 05 Aug 2011, 15:48

Re: Opzoek naar GPS antenne

Unread post by adijos »

Heb dit probleem ook gehad ,blijkt dat er veel vocht in de printplaat van de antenne geweest is, waarschijnlijk door de sluiting raakt hij defect en kan je geen satellieten meer vinden.
door de dak bekleding een beetje los te maken van uit de achterklep kan je makkelijk bij een grote moer (sleutel 24 als ik het nog weet) de twee stekkers zitten iets meer naar rechts.
Succes!
Koos
Posts: 635
Joined: 21 Dec 2008, 23:32

Re: Opzoek naar GPS antenne

Unread post by Koos »

gisteren auto gewassen ,daarna gps signaal ,vandaag weer uitgevallen
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
citroenie
Posts: 27
Joined: 04 Jan 2009, 17:48

Re: Opzoek naar GPS antenne

Unread post by citroenie »

Ik had idd geen gps-satelieten meer.

Ik heb toen de antenne ontkoppelt en een goedkope marktplaats gps antenne geplaatst. Er waren weer wat satelieten aanwezig. Echter een erg slecht ontvangs, (ik hat hem ook aan de binnen kant van de auto gemonteerd).

Vervolgens heb ik via ebay een antenne van een Jeep in duitsland gekocht. De antenne leek op de foto vrijwel hetzelfde. Helaas geen plug and play. Na wat modificeren met een dremel de antenne kunnen plaatsen.

Ik heb nu top ontvangst. Nog nooit zo'n snelle fix van de satelieten gehad. Normale radio ontvangst ook veel beter dan gewend.

Bedankt voor het mee denken.
Post Reply

Return to “NL25 Delta 3 (vanaf 2008)”