Logo verwijderen

Discussie en vraagbaak over Delta 3
lanciaemmy
Posts: 8
Joined: 30 Jan 2013, 12:55

Logo verwijderen

Unread post by lanciaemmy »

Weet iemand hoe ik het logo op de grill aan de voorkant van mijn Lancia Delta van 2009 op een nette manier kan verwijderen, zonder de grill te beschadigen. Onder het oude logo zitten luchtblaasjes. Ik ben al een poosje met een warme föhn bezig geweest maar hij komt niet los. Ik heb inmiddels een nieuw logo dus die wil ik er weer opplakken.
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: Logo verwijderen

Unread post by koen_ »

Als het logo alleen geplakt zit (kun je zien aan je nieuwe) is de truc idd goed warm föhnen en eraf wurmen ...
Klassieke truc is om 1 hoekje omhoog te werken met een houten spatel oid en er dan een dunne nylon visdraad achterlangs te halen, dan beschadig je eigenlijk niets

... is een bezoekje aan een hengelsportwinkel waard ... ;)
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
akodelta
Posts: 8
Joined: 01 Apr 2014, 22:13

Re: Logo verwijderen

Unread post by akodelta »

Als je een sjabloon maakt van de achterkant van het nieuwe logo inclusief de plaats waar de gaatjes komen,
dan kan je dit op het te verwijderen logo leggen en aftekenen.Hierna met een boortje dat net zo dik is als de pootjes van het logo,
gaatjes boren op de afgetekende plaats. Je kan dan met een schroevendraaier het plexiglas verwijderen, en hierna het zwarte schild eruit breken.
Jammer dat Lancia om een paar cent te besparen er van die slechte kwaliteit logo's op plaatst.
Post Reply

Return to “NL25 Delta 3 (vanaf 2008)”