Squadra Italia raceklasse

Hier kunt u gegevens uitwisselen over FIVA rallies, apparatuur, navigator gezocht, chauffeur gezocht etc etc
Bart-Jan Keizer

Squadra Italia raceklasse

Unread post by Bart-Jan Keizer »

In verband met het opstarten van een nieuwe italiaanse raceklasse, Squadra Italia, zijn wij als organisatie op zoek naar rijders voor deze klasse. Heb jij een Alfa, Fiat, Lancia of andere raceauto en een racelicentie dan kun je mee doen.

Ons doel is om wedstrijden en een kampioenschap in 2006 te gaan rijden. Squadra Italia wil racen mogelijk maken voor zowel beginnende rijders als gevorderde rijders en her-intreders!

Dit alles willen we voor iedereen betaalbaar houden en we willen gaan rijden in Nederland en wellicht Belgie op ééndags evenementen en ook weekenden.

Dit jaar, in 2005, zullen wij in ieder geval een demo rijden. Daarom zijn we op zoek naar rijders met een Italiaanse raceauto (Fiat, Alfa, Lancia...) om een demo van 2x een half uur te rijden tijdens het Viva Italia evenement op 16 mei aanstaande (2e pinksterdag). Kosten zijn minimaal en er mogen onder voorbehoud passagiers mee rijden.

groet,

Bart-Jan Keizer, een van de initiatiefnemers Squadra Italia
Henri Finkers

Re: Squadra Italia raceklasse

Unread post by Henri Finkers »

Bart - Jan,
Is die race licentie een vereiste? Ik heb 2 Fulvia's waar ik rally's mee rijd en heb wel interesse om mee te doen.

Groet,
Henri Finkers
Bart-Jan

Re: Squadra Italia raceklasse

Unread post by Bart-Jan »

Hoi Henri,

Een licentie is niet vereist voor de demo. Stuur me aub even je emailadres zodat ik je van nadere info kan voorzien.

grt.

Bart-Jan
paul

Re: Squadra Italia raceklasse

Unread post by paul »

Hallo Bart Jan, helaas is de motor van mijn F&M nog niet klaar maar wellicht dat je Peter de Wit kan bereiken. Ook bij Lanciaracing.com, ik dacht onder info@. Sukses, Paul van den Berg
Post Reply

Return to “NL12 Historische Rallies op Lancia”