De regelmatigheidsrally’s moeten veranderen

Hier kunt u gegevens uitwisselen over FIVA rallies, apparatuur, navigator gezocht, chauffeur gezocht etc etc
Lolke

De regelmatigheidsrally’s moeten veranderen

Unread post by Lolke »

Ik kreeg een mailtje met deze titel. Voor de volledige tekst:
www.FulviaCoupe.com

Ik heb zelf nog niet gestemd, omdat ik dit voor mezelf een lastige vind. Ik hou wel van lekker vlot door rijden, maar ik vind het puzzelen ook wel leuk. Ik ben er ook nog niet uit wat ik leuker vind: rijden of navigeren. Net zo goed vind ik zowel de grote rallies als de SLS geweldig als wel de middagrallies van de Baronirijders, waarbij je veel meer moet puzzelen.

Ik moet zeggen dat ik een stelling als deze nooit verwacht had en misschien is het wel alleen bedoeld om mensen uit de tent te lokken. De tendens is toch steeds meer (hoor mij, ik doe ook al een jaar mee... :D ) dat er te hard gereden wordt en dat navigeren het belangrijkst is. In dat kader zou je denken dat 'puzzelen' juist goed is en de goede navigatoren de beste kans hebben om te winnen en niet de snelle auto's.

Ik zou de regelmatigheidsrally zoals in deze tekst beschreven geweldig vinden, maar ook de Baroniritten zijn geweldig. Ik denk dat ze gewoon naast elkaar moeten bestaan. Maar welke kant moeten de grotere rallies (SLS / ROZ etc. ) op? hmmm, ik ga er nog even over nadenken. Reacties?
Lolke

Re: De regelmatigheidsrally’s moeten veranderen

Unread post by Lolke »

Huh? hoe komt de naam van mijn site daar nou??? copy-paste probleempje denk ik :)
Overigens kom je wel bij de juiste tekst uit. Het staat op de site van Stichting Gelders Rally Team:
http://www.hendi.nl/sgrt/
paul

Re: De regelmatigheidsrally’s moeten veranderen

Unread post by paul »

Het is mij al vaker opgevallen dat de gemiddelde nederlandse lancia-rijder zijn rempedaal beter weet te vinden dan het gas. Blijven jullie lekker bij de Baronie of in Zandvoort dan nemen wij het echte werk wel voor onze rekening.
Post Reply

Return to “NL12 Historische Rallies op Lancia”