lancia thesis 24 jtd.bj 2004 full option

Discussie en vraagbaak over Thesis
julien de kock

lancia thesis 24 jtd.bj 2004 full option

Unread post by julien de kock »

hallo.ik heb juist een lancia thesis gekocht en op 20/12/2008 mag ik hem afhalen bij de dealer.
de vraag was of ik mijn i-pod kan aansluiten op de radio die ingebouwd zit.en of er ergens occasie dakdragers voor de thesis te koop zijn.laten jullie aan een arme belg iets weten.
mvg julien
ps.het is een parelmoer blouwe.ik hoop dat de kleur meevalt.mijn lancia kappa 24jtd die ik aan de garage overlaat.bj 2000 met slechts 210000 km was zwart
GerritH

Re: lancia thesis 24 jtd.bj 2004 full option

Unread post by GerritH »

Gefeliciteerd met deze aankoop! Is het een 10v of een 20v? Ik zoek zelf een 10v 150 pk versie, maar daar is moeilijk aan te komen. Iemand een tip?

Je vragen kan ik helaas niet beantwoorden, maar er is vast iemand die dat wel kan. Ook op de Duitse versie van dit forum is misschien een antwoord te vinden.

En die kleur gaat helemaal goed komen ;-)
Rino

Re: lancia thesis 24 jtd.bj 2004 full option

Unread post by Rino »

Dag Julien, welkom aan boord. Felicitaties met jouw (Thesis-rijders tutoyeren elkaar).

De ipod mag je vergeten, tenminste als je denkt het in 2 tellen geïnstalleerd te krijgen. In Duitsland ken ik een collega Thesis-rijder die het wel voor elkaar kreeg. Het is wel een hoop gerommel en je moet echt geen leek in electronica zijn.

Een tip over het jargon : je hebt het over de radio die ingebouwd zit. Je zal vast bedoelen het Connect ;-)

De dakdragers : als je dacht exclusief te gaan autorijden met de Thesis dan lukt je dat aardig. Nu nog eentje met de originele dakdragers erop en je hebt een exoot der exoten. Ik hoop dat je de dakdragers 2de hands kunt vinden, maar het zal in ieder geval lastig zijn. Nieuw zijn ze best pinnig, maar ze zijn dan ook heel mooi. De kleur is alu en ze passen daarom bijzonder goed bij mijn canaletto donker blauwe Thesis. Ik monteer ze zowat 2 keer per jaar voor de skikoffer. Ik heb dus mijn skikoffer laten herlakken in alu kleur, het moet allemaal een beetje bij elkaar passen nietwaar.
Denk je die dingen vaak te gebruiken ? Mocht je een beetje in de buurt zitten van de lijn Roeselare (BE) over Gent (BE) tot Venlo (NL) dan kan je die van mij misschien eens bruiklenen. Ik heb begrepen dat je uit België komt, maar dan vast uit het zuiden, want je schreef arme (dat is 1) en belg (dat is 2), de rest zijn Vlamingen!

Ik hoor het wel, groeten, Rino
bob zwaenepoel

Re: lancia thesis 24 jtd.bj 2004 full option

Unread post by bob zwaenepoel »

Ik heb begrepen dat je uit België komt, maar dan vast uit het zuiden, want je schreef arme (dat is 1) en belg (dat is 2), de rest zijn Vlamingen!

Hahaha ! Dat is er recht op - een voltreffer. Een Thesis-rijder met een gezonde visie - kan moeilijk anders.

Bob
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”