EOL ERROR, B-CAN INACTIVE(WITH KEY ON)

Discussie en vraagbaak over Thesis
Eric

EOL ERROR, B-CAN INACTIVE(WITH KEY ON)

Unread post by Eric »


Hallo Thesis ,Lancia fans:
Bezit een Thesis 3.0 BJ 09- 2002 met pas 37000 km.
Wie van u heeft ook al eens het volgend probleem mee gemaakt en weet Raad.
Foutmelding---EOL-ERROR ,met gevolg dat het connect uitvalt en na een tijdje weer spontaan
zijn functie begint.Bij error page (onder de main knop nr4) B-CAN INACTIVE(WITH KEY ON).
Bij mijn dealer (Coumans-geleen toch niet de kleinste) konden ze me na 3 uur zoeken (245 euro )
niet zeggen waar dit vandaan komt en wilde nog wel een paar uur zoeken. ZIJ hadden met dit
probleem nog GEEN andere thesis in de werkplaats gehad,maar in andere Forums bv duitsland,
werd er al vaker melding van gemaakt. Zou graag met andere hun kennis delen en tot een oplossing
komen,

Met vriendelijke groet,
Eric
Twan Thissen

Re: EOL ERROR, B-CAN INACTIVE(WITH KEY ON)

Unread post by Twan Thissen »

Ik heb het ook met mijn Thesis en dan doe ik het contact uit en start opnieuw en dan is de melding weg. Ik wist trouwens niet dat de navigatie dan mogelijke problemen geeft. Het was voor mij wel een vraag wat de melding EOL-error betekende. Het heeft dus betrekking op de navigatie.?!
Op het net staat voor EOL: End of Life!!! De Thesis of de navigatie??

Groetjes,

Twan Thissen.
eric

Re: EOL ERROR, B-CAN INACTIVE(WITH KEY ON)

Unread post by eric »

Hoi Twan
EOL--end of line heeft niet direct te maken met je navigatie.bij de meesten valt er niets uit,bij mij wel
maar gaat ook gelijk weer aan als ik op de vollume knop druk,
Verder heb ik dan geen tijd en buitentemp,meer op de display en geeft geen verbruik ed meer aan
Wat zijn jou problemen en welk bj is de Thesis
eric

Re: EOL ERROR, B-CAN INACTIVE(WITH KEY ON)

Unread post by eric »


Hallo,
Na maanden,heb ik eindelijk een oplossing.
Via Duits forum ben ik in contact gekomen met div mensen die allen zeer betroken waren.
Rino,Ebbi,Reiner, Rainer,Ivo,Mikelle en nog div anderen hebben geprobeerd mij te helpen,via forum
mail en met persoonlijk kontact,geweldig hoe dit alles heeft gewerkt.
Uiteindelijk heeft Reiner bij mij thuis het connect geheel uitelkaar genomen en alle verbindingen los gehad,met kontactspray behandeld en de cd-lens schoongemaakt.En het Heeft gewerkt sinds zaterdag
geen melding meer gehad en ben dan ook zeer positief over het verloop ervan.
HET FORUM WERKT als je maar volhoud en kontacten zoekt , je ervaring met anderen deelt.
Zonder dit forum hadden ze bij Lancia mij alleen een nieuw Connect kunnen verkopen,en dan was het ook
opgelost.!

Groetjes aan alle
Eric
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”