Traag schakelende automaat JTD2.4

Discussie en vraagbaak over Thesis
giancarlo

Re: Traag schakelende automaat JTD2.4

Unread post by giancarlo »

het zou best eens zo kunnen zijn dat daar iemand rondloopt tegen die tijd met het antwoord...
rino

we dwalen af

Unread post by rino »

Je hebt gelijk Gergely,
ik vind het ook vaak lastig om tijdens het lezen van bepaalde interessante onderwerpen halverwege de discussie te moeten vaststellen dat het plots een totaal andere kant uitgaat. Op ieder forum wordt er heel vaak afgedwaald van het onderwerp.
Maar eigenlijk is dat helemaal niet zo erg, integendeel het is een bewijs dat mensen uitgelokt worden en ondertussen netwerk vormen. Daarom vind ik het duitstalige forum heel wat leerrijker dan het nederlandstalige, want veel ideeën en oplossingen heb ik op het nederlandstalig forum nog niet gevonden.
Sterker nog, het duitse forum is ondertussen zo gegroeid dat het zo'n beetje uit de hand loopt en er een jaarlijks treffen wordt georganiseerd. De italianen kennen daar ook iets van. Wellicht logisch gelet op de veel grotere taalgroep dan wij nederlandstaligen. Telt er nog eens het feit dat duitsers veel 'Autoverrückter' zijn dan wij en je hebt meteen een flink clubje samen. Onderweg in Duitsland wordt ik door Thesis-collega's toegezwaaid. Dat al eens meegemaakt in Nederland of in België ? Ze verklaren je voor gek !?
Ik vermoed dan ook dat een keer men deel uitmaakt van de Fulda-community de oplossingen nog veel makkelijker komen dan voorheen. Ik ben er dan ook van overtuigd, zoals Giancarlo hier eerder al deed vermoeden, dat er op zo'n meeting heel wat te rapen zal vallen.

Prettig paasweekend. Rino
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”