TMC IN MIJN THESIS ??

Discussie en vraagbaak over Thesis
problemo uno

TMC IN MIJN THESIS ??

Unread post by problemo uno »

Is er een mogelijkheid om via software matige wijze TMC in mijn lancia te programmeren.??
24 jtd 2.0 v afgeleverd december 2004.
Of is dit systeem in de Thesis nooit van toepassing geweest .??
Tevens is dit geen basis (standaard ) radio uitrusting.
Wellicht weet iemand hier iets van . b.v.d.
rb

Re: TMC IN MIJN THESIS ??

Unread post by rb »

Dat probleem wordt net in het duitse Thesisforum besproken onder "Navi im Thesis".
problemo uno

Re: TMC IN MIJN THESIS ??

Unread post by problemo uno »

oke ga ik even checkuh maar meine duits is niet zo goed maar misschien dat iemand in het ned wel wil reageren . bedank
rb

Re: TMC IN MIJN THESIS ??

Unread post by rb »


Als ik het goed begrijp is de hardware in de Thesis altijd geschikt geweest voor TMC, maar wordt die pas door de Navteq - CD van 2004 benut. Het zou daarom moeten functioneren als U een nieuwe Thesis heeft gekocht met dito CD.

Een goede aankoop overigens. Het gerenommerde franse autoblad "Auto-Journal" heeft de Thesis 5 sterren toegekend vanwege de kwaliteit en betrouwbaarheid. In drie jaar pas de 2e auto die dit toegekend krijgt, zo heb ik vernomen van de duitse en italiaanse kollegae-eigenaren hier in het forum.

Prettige jaarwisseling gewenst, hoewel dat met die zich steeds uitbreidende katastrofe in Azie nu wel zeer zwart-omrand is. Maar ja....
problemo uno

Re: TMC IN MIJN THESIS ??

Unread post by problemo uno »

Dank u voor het berichtje bij deze zal ik het even navragen bij mijn dealer of er geen verouderde cd is geleverd of reeds geinstalleerd was in de fabriek.
Oo k bij deze wens U en de uwe een fijne en prettige jaarwisseling toe.
als het lukt of niet dan laat ik het hier even weten.
b.v.d.
daniel

Re: TMC IN MIJN THESIS ??

Unread post by daniel »

het ontgaat mij even wat er over het TMC word besproken.

Bij mijn weten is deze faciliteit niet voorhanden in het navigatiesysteem van de thesis.
deze vorm van berichtgeving heeft men in de Thesis brochure wel belooft in de vorm van de "follow me" optie in het connect systeem, echter deze is nog steeds niet operationeel.
Mocht ik mij vergissen mbt de mogelikheid van deTMC dan hoor ik het graag want het is wel een fijne toevoeging bij het gebruik van het navigatiesysteem

graag tot horens

Daniel
problemo uno

Re: TMC IN MIJN THESIS ??

Unread post by problemo uno »

het follow me is mij bekend dat is als je in het donker uitstapt, auto op slot en naar de voordeur loopt ofzo iets, en je loopt weg van de auto dan heb je nog licht gedurende zoveel tijd mits je de bediening gebruikt.
bedank maar nog geen TMC.
problemo uno

Re: TMC IN MIJN THESIS ??

Unread post by problemo uno »

Ook de 2004 versie is er in gezet maar nog geen TMC.

traan traan
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”