Storingen ABS, ESP/EPB

Discussie en vraagbaak over Thesis
Willem_Thesis
Posts: 5
Joined: 23 Jul 2020, 19:26

Storingen ABS, ESP/EPB

Unread post by Willem_Thesis »

Hallo Lancisti ! Ik ben sinds kort eigenaar van een Thesis 3.0 v6, bouwjaar 2002. Deze heb ik gekocht met het hart en niet met het hoofd. Wat een prachtige auto ! Maar de wagen heeft wel wat issues. Soms lijkt het dasboard net een kerstboom. Om te beginnen branden de abs en esp/edp lampjes maar vaak ook niet. Na een tijd volgt soms ook een melding van de skyhook. Ik heb de indruk dat dit alles een elektronische oorzaak heeft als ik de posts van mede-forumleden lees. Zoals over het ''beruchte'' luikje onder de bijrijdersmat. Maar ik ben technisch niet echt goed onderlegd dus alle advies is zeer welkom. Tevens heeft de wagen een probleem met de comforttronic automaatbak. Bij een koude wagen is er niet veel aan de hand, maar
wanneer ie warm is heeft de bak b.v. tijd nodig om te reageren bij het wegrijden bij schakelen van N naar D.
Huib
Site Admin
Posts: 1778
Joined: 17 Dec 2008, 10:12

Re: Storingen ABS, ESP/EPB

Unread post by Huib »

Gefeliciteerd. Hele mooie auto.

Als je Thesis-technisch niet al te handig bent, zijn er wel ervaren technici waar je hem kunt brengen.

Je kunt hem ook bij ons brengen bij Breda. www.casalancia.nl
Willem_Thesis
Posts: 5
Joined: 23 Jul 2020, 19:26

Re: Storingen ABS, ESP/EPB

Unread post by Willem_Thesis »

Dank je wel. Ik zal het zeker overwegen om langs te komen wanneer ik in de buurt van Breda ben. Ik woon zelf in Den Haag.
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”