BeNe 2018 | Leeuwarden | 2 juni 2018

Discussie en vraagbaak over Thesis
Rino
Posts: 1025
Joined: 30 Dec 2008, 10:20

BeNe 2018 | Leeuwarden | 2 juni 2018

Unread post by Rino »

Hallo,

De 9de Bene-bijeenkomst wordt dit keer georganiseerd door Erik van der Zalm en Rino Dierynck en zal zoals eerder weer de eerste zaterdag van juni plaatsvinden. Dit jaar dus op 2 juni 2018. We hebben gekozen om iets op te zetten rond het thema "Leeuwarden-Fryslân 2018 culturele hoofdstad van Europa".

We hebben het programma grosso modo al klaar. We beginnen bij de Lancia-dealer Talsma in Heerenveen om van daaruit via Earnewald richting Leeuwarden te trekken. Zodra we de planning helemaal strak hebben wordt ze verder gecommuniceerd.

Vanzelfsprekend zijn inschrijvingen nu al mogelijk. Kan hier via een PB.

Vergeet 1 juni niet in je agenda te reserveren. Dan is het immers Thesis-poetsdag !

Mei freonlike groetnis, Eric, Rino
don pedro
Posts: 143
Joined: 25 Dec 2008, 14:09

Re: BeNe 2018 | Leeuwarden | 2 juni 2018

Unread post by don pedro »

Heren,

Jammer dat dit tegelijk samenvalt met het CMO (het terugkerende lustrum ) van de Lancia Club Nederland. Tout Lancia Nederland en Europa zijn hiervoor uitgenodigd en velen zullen dan ook deelnemen. Ik vraag dan na te denken over een heroverweging qua datum!

MvG

Peter Kleinveld
Voorzitter Lancia Club Nederland
Rino
Posts: 1025
Joined: 30 Dec 2008, 10:20

Re: BeNe 2018 | Leeuwarden | 2 juni 2018

Unread post by Rino »

Beste Peter,

dank om ons hierop te attenderen. De Thesis-bijeenkomst heeft inmiddels de traditie om op de 1ste zaterdag van juni door te gaan. Naar mijn mening heeft daar nooit iemand van onze deelnemers een opmerking over gemaakt.

Na overleg met de mede-organisator behouden we die traditie.

Beste groeten, Rino
don pedro
Posts: 143
Joined: 25 Dec 2008, 14:09

Re: BeNe 2018 | Leeuwarden | 2 juni 2018

Unread post by don pedro »

Prima, wilde alleen het signaal afgeven, bij deze. Mijn aanwezig is dan ook elders gewenst op 2 juni, maar dat behoeft geen uitleg -:)).
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”