touch screen, navigatie, telefoon, MP3, DVD. Is dat makkelijk te realiseren voor de Diva?

Discussie en vraagbaak over Thesis
nadjaji
Posts: 87
Joined: 25 Mar 2014, 12:51

touch screen, navigatie, telefoon, MP3, DVD. Is dat makkelijk te realiseren voor de Diva?

Unread post by nadjaji »

Hallo Thesis fans,

Mijn NIT is waarschijnlijk aan renovatie toe. Ik woon in Frankrijk en daar is naar mijn weten geen 900 band voor de telefoon beschikbaar. Mijn cd wisselaar heeft kuren en ik overweeg om een MP3 speler in te bouwen.

Nu kwam ik op youtube een video tegen van lanciathesiseu met de titel Lancia Thesis carPc project, stage 1 (5.11.2012)

In de video is dus een systeem te zien met touch screen en veel opties, zoals wifi, bluetooth, DVD etc. Ik neem aan dat je dan zo je Iphone verbinding kan laten maken met het systeem. De verbindingen met de NIT, zoals telefoon opnemen, veranderen van radio stations ed, kortom alle drukknoppen, schijnen gewoon te werken.

Wie heeft er ervaring met een soortgelijk touch screen systeem? Wat zijn jullie gedachten hierover?
Misschien is het interessant om er collectief in te duiken om te kijken wat er mogelijk is. (Ik herinner me ook vaag een discussie over een soortgelijk topic, die blijkbaar gestrand is)?

link naar de video: https://www.youtube.com/watch?v=WqSBuGjBJzY
Thesis 2.4 Multijet 220HP chiptuned - 2008
Spy
Posts: 655
Joined: 20 Apr 2009, 01:18

Re: touch screen, navigatie, telefoon, MP3, DVD. Is dat makkelijk te realiseren voor de Diva?

Unread post by Spy »

Die jongen, Vladimir op utube weet heel veel van Thesissen af. Hij heeft mijn skyhooksensoren en ecu gereviseerd.
Heeft ook een facebook pagina overigens, vraag m eens spreekt/typt goed engels..
Is met name op het duitse forum deel redelijk actief

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... sg-1353712
Attachments
img-20161119-wa0002.jpg
img-20161119-wa0002.jpg (205.41 KiB) Viewed 265 times
karel
Posts: 201
Joined: 05 Feb 2010, 12:01

Re: touch screen, navigatie, telefoon, MP3, DVD. Is dat makkelijk te realiseren voor de Diva?

Unread post by karel »

Ik rij veel in FR met een KPN telefoonkaart. Nooit problemen met 900 Mhz, dus er zijn voldoende roaming partners van KPN die de 900 Mhz band bedienen.
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”