Arrivedeci Lancia

Discussie en vraagbaak over Thesis
roy
Posts: 20
Joined: 27 Mar 2011, 22:11

Arrivedeci Lancia

Unread post by roy »

Helaas heb ik moeten besluiten na ruim 3 ton km. en 3 motoren om mijn diva aan de dijk te zetten. Haar laatste kunstje ging zelfs deze masochist te ver
Op 100 km van Rome, tijdens het weekend, in haar geboorteland begaf de turboslang het. Kleinigheidje volgens de garage aldaar. Demontage was binnen 4 minuten geschied.
Een nieuwe te verkrijgen gaf meer problemen. Levertijd 7- tot 10 dagen!! Dat de diva af en toe nukken heeft ala, maar dat een simpel onderdeel zelfs in haar geboorteland moeilijk te verkrijgen is, is een veeg teken voor toekomstige problemen. Dit heeft mij doen besluiten om de diva een schop onder haar elegante kont te geven.
lanciathema.nl
Posts: 821
Joined: 04 Jan 2009, 17:10

Re: Arrivedeci Lancia

Unread post by lanciathema.nl »

Laten we met elkaar afspreken dat we dit soort berichten niet meer op het forum plaatsen. Wij willen onze Thesis laten rijden! Afscheidsbrieven voegen weinig toe aan dit forum.
Een echt snelle auto valt stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
de Wit
Posts: 935
Joined: 24 Sep 2009, 13:08

Re: Arrivedeci Lancia

Unread post by de Wit »

Frustratie is begrijpelijk. De reactie hierop ook. Ik stel voor dat er op een waardige manier afscheid genomen wordt van de Thesis en allicht dat je meer plezier (mwuhahaha) beleeft aan een duitser... Slotje.
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”