waar zit ie?

Discussie en vraagbaak over Thesis
krammer
Posts: 218
Joined: 27 Dec 2008, 17:19

waar zit ie?

Unread post by krammer »

Er zit een geheim in de Thesis. Ik weet het zeker. Er zit denk ik ergens een geurtablet verstopt, die een soort parfumgeurtje geeft.
Ben nu met een tweede Thesis bezig en beiden hebben dat parfumachtig geurtje (dat in mijn tweede Thesis wat werd verdoezeld door het feit dat er eenden konden zwemmen in de ruimte van het reservewiel: vol met ranzig water.. - zie de posts van de lekke kentekenhouderplaat.

Geen is dus zeker geen vies geurtje , maar het is er!
Wie weet het? Waar zit ie?
Hugo
gergely
Posts: 828
Joined: 23 Dec 2008, 19:15

Re: waar zit ie?

Unread post by gergely »

vind ik eng.....:S
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
jdebeer
Posts: 123
Joined: 03 Feb 2009, 08:03

Re: waar zit ie?

Unread post by jdebeer »

Een echte dame ruikt altijd lekker.....
gergely
Posts: 828
Joined: 23 Dec 2008, 19:15

Re: waar zit ie?

Unread post by gergely »

dat is helemaal waar!! Kan ik niet tegen inbrengen....
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
Rainmaker
Posts: 65
Joined: 21 Dec 2008, 20:18

Re: waar zit ie?

Unread post by Rainmaker »

Als het naar eau-de-grand-mere ruikt zijn ze waarschijnlijk beide van een oud vrouwtje geweest
Rainmaker
Posts: 65
Joined: 21 Dec 2008, 20:18

Re: waar zit ie?

Unread post by Rainmaker »

Of waren beide Thesis oranje?
Rainmaker
Posts: 65
Joined: 21 Dec 2008, 20:18

Re: waar zit ie?

Unread post by Rainmaker »

Wellicht heeft de verkoper iets in/bij het aircosysteem gedaan om te verbloemen dat de vorige eigenaar een zware roker was. Dat je dit tweemaal overkomt lijkt mij alleen niet zo aannemelijk.
HBP
Posts: 361
Joined: 21 Nov 2012, 16:04

Re: waar zit ie?

Unread post by HBP »

vaak stoppen ze een tablet in het luchtsysteem, auto van een stevige roker geweest?
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mijn lancia´s

Nu: Lancia Thesis 2.4JTD 20V - Zesbak met chiptuning.
Had: Lancia Dedra 2.0Turbo Integrale
Had: Lancia Delta 1.9TD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD, zesbak, chiptuning
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD Station
Had: Lancia Dedra 1.8 IE
Had: Lancia Thesis 2.4 JTD 10v zesbak.

Een echte lancia addict dus.....
krammer
Posts: 218
Joined: 27 Dec 2008, 17:19

Re: waar zit ie?

Unread post by krammer »

Volgens mij zijn er in beide auto's geen roker geweest. De ruiken ook niet vies, eerder lekker! Dus ook niet van een (oud) vrouwtje, pestkoppen!!. Weinig meer gehoord over de oranje Thesis, die zal ook wel een luchtje hebben..

Maar ik ga er achter komen want ik ben bezig een Thesis helemaal uit te kleden, tot op het kale chassis.
Als er iemand In dat kader) geïnteresseerd is een een onbeschadigd en goed Poltrona frau interieur (licht beige), moet ie zich bij me melden!, want neemt me wat veel ruimte in beslag in mijn opslag..

Of een set 16" lichtmetalen velgen met redelijke zomerbanden er op (handig nu en om er straks winterbanden op te zetten).
Later zal ik nog wel meer onderdelen gaan verkopen.

Hugo
HBP
Posts: 361
Joined: 21 Nov 2012, 16:04

Re: waar zit ie?

Unread post by HBP »

neem eens contact op met Ted Compas van auto europe in Hem. die is gek op onderdelen van lancia's zowel kappa's als thesis. Hij heeft die van mij ook in onderhoud
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mijn lancia´s

Nu: Lancia Thesis 2.4JTD 20V - Zesbak met chiptuning.
Had: Lancia Dedra 2.0Turbo Integrale
Had: Lancia Delta 1.9TD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD, zesbak, chiptuning
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD Station
Had: Lancia Dedra 1.8 IE
Had: Lancia Thesis 2.4 JTD 10v zesbak.

Een echte lancia addict dus.....
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”