Lancia Delta aux aansluiten wie kan me helpen!!!!

Discussie over Lancia Nederland en de dealers
Hichem
Posts: 1
Joined: 14 Feb 2017, 00:32

Lancia Delta aux aansluiten wie kan me helpen!!!!

Unread post by Hichem »

Dag heren heb een Lancia Delta 2009 en ik heb me rot gezocht waar ik een aux kan aansluiten en kan het nergens vinden heb een paar keer aux kabel gekocht pastde hij niet dat was met die blauw stekker heb 1 gedaan met een witte stekker die paste wel maar werkte niet moet ik die aux activeren of zit hij ergens verstopt in de auto want in me menu staat multimedia player dus waarschijnlijk is dat voor de aux SD kaart met muziek werkt ook niet dus op de hoop dat er iemand hier is die me meer kan vertellen heb me rot gezocht dus hoop dat 1 van jullie mij kan helpen hoor van jullie
maarten@familiesnelders.nl
Posts: 14
Joined: 16 Aug 2018, 15:07

Re: Lancia Delta aux aansluiten wie kan me helpen!!!!

Unread post by maarten@familiesnelders.nl »

Ik heb ook een Delta uit 2009 en hier heb ik een kastje van Yatour ingebouwd. Dit kastje maakt gebruik van de CD-wisselaar poort van de radio en het werkt perfect. Ik heb zelf geen andere mogelijkheid kunnen vinden om een AUX-in te maken. Wanneer je zoekt op internet naar het onderstaande tref je vanzelf een bedrijf dat het verkoopt. Yatour USB, SD, AUX ingang, MP3 interface / audio adapter voor Lancia autoradio's (YTM06-FA)
Post Reply

Return to “NL05 Lancia in Nederland”