Benzine geur

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
fabian renzo
Posts: 50
Joined: 21 Oct 2010, 16:33

Benzine geur

Unread post by fabian renzo »

Hallo ja ben ik weer....Ja Ben sinds kort in bezit van een K coupe 2.4...ook in bezit van een K station...
De Coupe heeft wel wat achterstallig onderhoud en cosmetisch ook wat plekken aanpakken,maar verder nette auto..daarom ook op zoek naar achterschokdempers( zie eerder bericht)
Maar mijn valt op dat de coupe toch wel een aardige benzine geur in de auto heeft tijdens rijden...heeft iemand hier een idee van wat het kan zijn?
Ik kan geen lekkages zien bij de leidingen...benzinefilter vervangen?..of staat ie te rijk afgesteld?? graag reactie .

met vriendelijke groet,

Fabian
Spy
Posts: 655
Joined: 20 Apr 2009, 01:18

Re: Benzine geur

Unread post by Spy »

9 van de 10 keer zijn het de 2 flexibele leidingen die naar je injectorrail gaan. En daar lekken ze wel eens.
fabian renzo
Posts: 50
Joined: 21 Oct 2010, 16:33

Re: Benzine geur

Unread post by fabian renzo »

oke bedankt voor reactie ga er naar kijken laat nog van mijn weten
mvg
fabian
fabian renzo
Posts: 50
Joined: 21 Oct 2010, 16:33

Re: Benzine geur

Unread post by fabian renzo »

nee zijn al vervangen zijn nieuwe slangen.. dus maar verder zoeken
Koos
Posts: 635
Joined: 21 Dec 2008, 23:32

Re: Benzine geur

Unread post by Koos »

Geen lekkage bij de aansluiting van de slangen ,hoeft maar weinig te zijn
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
fenpie
Posts: 270
Joined: 25 Dec 2008, 11:12

Re: Benzine geur

Unread post by fenpie »

Ik ben dus niet de enige met het zelfde probleem. Ook ik kan nergens lekke slangen ontdekken. Ook niet onder de motorkap. Iemand nog een tip?
NIEUW Kappa Berlina 2.4, ex-Kappa SW (01), ex- Kappa SW (98), ex-Dedra, ex- Fiat cinquecento en ex-Fiat seicento 1100 hobby bezitter
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”